Ola,

Estiven esta semana un pouco liado e acabo de ler agora o que fostes
escribindo.

Grazas, Suso e David, polos ánimos e a confianza. David, por curiosidade,
por que escribes o meu nome en cor de rosa? :)

Realmente vexo que hai unha situación un pouco estraña aquí e gustaríame
facer algo por mellorala. Polo pouco que sei, paréceme que unha persoa que
se dé ben con todos os grupúsculos estaría nunha boa posición para aglutinar
esforzos a prol do proxecto e dar ilusión. Non sei se eu podería facer iso,
pero creo que iso é o que fai falta. Sen entrar a valorar, cuestionar
ou xulgar as actitudes das persoas (de ninguén) nesta ou noutra lista, dame
un pouco de pena a situación actual (actual?) e creo que é necesario facer
algo para desbloquear isto.

Por outro lado, a miña carga de traballo é variábel e impredecíbel, e dáme
medo comprometerme a algo que despois non poida asumir se me xurdiren
proxectos grandes. Que pasaría se pasados un número de meses vexo que non
podo seguir? Non sería esa inestabilidade prexudicial face á Fundación
Mozilla (no sentido de tirarnos credibilidade como grupo)?

Outra pregunta: é posíbel ter a priori unha estimación do número de horas
semanais que sería necesario dedicar á coordinación?

Outra pregunta: non é problema para min ter que asistir unha vez ao ano á
reunión da Fundación, pero non sería conveniente que o coordinador teña a
súa morada na terra? (eu vivo en Barcelona). Dígoo porque iso facilita
xuntarse cos membros do grupo ou asistir a xornadas como as do g11n...

Aínda concordando co principio do "silencio consensual", gustaríame escoitar
a opinión de alguén máis das 64 persoas que teoricamente están nesta lista.
Un toque nas roldas de localización a glg doutros grupos e proxectos podería
servir para "espertar" a participación das persoas que só seguen a rolda de
cando en vez, pero creo que non sería opinións fóra desta lista.

Bon, se cadra non é tan importante este tema...

Leandro, algunha suxestión para incentivar a participación da "comunidade"?
Refírome á de persoas en principio interesadas na galeguización de produtos
de Mozilla, estean xa nesta lista ou non, estean xa noutros proxectos ou
non.

Salve!

--
Manuel Souto Pico