-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Carles Pina i
Estany
Enviado el: martes, 10 de mayo de 2005 20:08
Para: internauta@internauta.net; llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] xacolata

Hola,

On May/10/2005, Pere Castells wrote:
> Un postre semblant el menjava a Pancorbo (Burgos) en deien "un pancorbino"
>
> Un tall de gelat  (preferentment crocant) ... xocolata negra, molt espès i
> calent per sobre i per arrodonir trossos de nous ... el contrast fred
> calent i el dols i amarg del xocolata es ...
>
> Fàcil de fer i un plaer de menjar.

a mi en general els contrastos (fred-calent, dolç-salat, amarg-normal)
m'encanten :-)

(ale, comenceu a pensar barreges dolç salat, convé no forçar-ho, surt
natural)

Enllaç al passat: les olives solen ser salades :-)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info