Doncs no oblidis de comentar-nos què tal les experiències amb aquestes
olives! Ah, i que sigui lleu amb el control de la TA! :-)))

De moment, la recepte de l'entrecot sembla genial, però, em podries ajudar
definint caramelitzar? ho dic perque allà on dius ni fregides, ni
saltejades, ni cremades (les cebes)...la cosa pels ineptes no acaba de
quedar del tot clara!

bons experiments! :-))

Josep

Nota: no hi ha dret, tant parlar de xocolata, he anat a la gran superficie
de torn que tinc aqui sota a on estic...i no tenen xocolata del
99%.....ggggrrr.... em confomaré amb la de taronja que tenia per aqui! :-)