No v javě nenapíšete app pro všechny platformy. např. pro IPhone (IOs)
což naproti tomu v mém oblíbeném c#
ano viz http://monotouch.net/. Jinak je pravda někde uprostřed. Java
určitě nezemře ačkoli souhlasím že oproti RoR
.net je vývoj pomalejší. Je to prostě cobol pro banky apod. Ale kde
určitě java skončí (skoro už skončila) je desktop.
Budoucí aplikace budou dostupně většinou pomocí app store jak ve
windows tak macosx a tam je s javou konec.
Sám apple oznacil javu jako deprecated. Zde má c# větší budoucnost viz
http://www.mono-project.com/MonoMac

S pozdravem
Petr Balat