Jen k tomu urezani:
Je to skutecne potreba rusit najednou deprecated? Prinese to vubec nejakou znatelnou zmenu ve vykonu? Ze to bude trochu pohodlnejsi? To jako kvuli tomu mam includovane prepisovat kvalitni javovske knihovny ktere proste bez problemu funguji (=vynalezat kolo?)?

Pokud by se mela java zmenit tak spis at to jde pres groovy. Tam at postupne roste novy kvalitni jazyk. A protoze to bezi na JVM, tak to muze spolupracovat s staryma lib (Viz symbioza C/C++, taky nezahodili linux kernel a prepsali ho v modernim C++ (nehledim na zpomaleni)). Az se groovy dostane na takovou uroven ze bude mit cenu jim nahradit javu v projektech, trh se zacne presouvat. A treba tak jako vzniklo C++ vznikne Java3 (groovy).

Spis bych uvital kdyby se do groovy pustil nekdo velky a pretlacil ty divne rails.

PP