Dělám v javě už přes 5 let a pořád mě udivuje že si většina okolních
javistů myslí jak je java jazyk moderní nebo jak je
čistá. Například nepoužitelná práce s datumem (člověk musí používat
jodaTime), nedostatečná práce s kolekcemi (predikáty apod - zase najít
jinou knihovnu google, apache).
Je pěkné že má java nejlepší vývojové prostředí ale i tak mi přijde
vývoj pomalejší. Tuny frameworku taky jazyk nezachrání.
3 roky sleduju c#/.net a je mi dost líto že se java se nikam neposouvá
a to mám javu platformu rád (jazyk už né:-) a argumenty s groovy jsou
pro enterprise projekty jenom sen).
viz http://www.slideshare.net/jeffz/why-java-sucks-and-c-rocks-final

PB