Dobrý den,

myslím, že při rozhodování, kterému jazyku či technologii se profesionálně
věnovat, je dobré se podívat na počty pracovních míst, které jsou pro
tento jazyk či technologii nabízeny.
Viz např.
http://regulargeek.com/2011/02/09/web-scripting-programming-language-job-trends-february-2011/

A tady vidím, že Rails sice několik let rostou, ale stále zaostávají za
Pythonem, Flexem, Php i JavaScriptem.

Z.
--
Zdenek Tronicek