Potiz je IMHO v tom, ze se velmi jednoduse zameni "rozumny odpor" s
lenosti. Pokud je odpor ke zmene vysledkem vlastni osobni zkusenosti,
pak je vse v poradku. Pokud je odpor vysledkem "nebudu to zkouset,
protoze to ASI nebude fungovat", pak je to pruser. Z me praxe je to
prave spise ta druha moznost. Kvalita prichazi az s kvantitou.

Jirka

Odpovedet emailem