Merhaba Yüksel Bey,

Mesajınızdaki şu bölüme katılamadığımı belirmek isterim: " PHP maalesef bu
konularda
maalesef ama maalesef yetersiz. Eşzamanlı olarak C# kullanan biri
olarak crystal reports ve fast reports un sunduklarını php maalesef
sunamıyor. "

PHP bir dil, crystal reports ve fast repors ise birer yazılım. Kıyaslama
için aynı kulvarda yer almıyorlar yani...

Selamlar,
Nuri Akman