ERP Dipsiz kuyusunun neresinden tutup analiz edip, tasarım yapıp uygun
araçlarla yeniden yazacaksınız. Sadece Muhasebe(Bu bile Mali Kaynak Yönetiminin
sadece bir parçası)
ve faturalandırma bölümlerini içeren yazılım yapacağım derseniz özel bir
çalışma olur. O zaman bile moduler yapıda bir open source KKY yazılım üzerinden
geliştirme yaparak bir sürü
standart kütüphanelerinden, görsel ayar ve yapısından yararlanabillirsiniz.
Bunlara harcayacağınız beyin ve zamanı ilave/düzenleme ihtiyacı olan
bölümlerine harcarsınız.
Yazılımdan önce iş süreçleri analizi önemli. İşi, süreçleri, yönetmelikleri ve
mevzuatı doğru bilen ve aktarabilen insanları bulmanız. lazım.
Kolay gelsin.
S. Buğdaycı

bu türden kalkışmalar için her zaman "neden yazmak istiyorsunuz, zaten
yeterince açık kaynak var, alın birini kendinize uyarlayarak kullanın?" diye
uyarılar geliyor.
ben Türkiye'deki yerli muhasebe/önmuhasebe/erp... projelerinin özelliklerini
(en basitinden fatura yönetimi -ki çok önemlidir- hiç benzemiyor) sunan açık
kaynak bir proje bilmiyorum. daha önce denemeler (tekir, turquaz...) oldu fakat
şuan aktif olarak geliştirilmiyorlar diye biliyorum.

sonuç fiyasko ile sonuçlanacak olsa bile, ülkemizde açık kaynak altyapısının
gelişmesi adına, bu türden kalkışmalar olmalı / cesaretlendirilmeli diye
düşünüyorum.

5 Eylül 2014 12:56 tarihinde Yüksel ÖZCAN < yuk...@balkanlar.net > yazdı:

Nuri Bey haklısınız, söylemek istediğim şeyi farklı bir biçimde ifade etmişim.

İyi günler, iyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR