> Ezt mióta “tudja”?

Mindig is "tudta". A W3.1-től biztosan így van, az volt az első, amit így
multibootosan
használtam.

> Ezt mióta “tudja”? Nekem tett már tönkre telepített HP-UX-ot ugyanarra a
> gépre -
> természetesen másik diskre - telepített Windows server (még egy első
> generációs
> Integrity gépen), illetve ekkoriban tapasztaltuk, hogy ha trehányságból egy
> HP-UX,
> Linux, vagy bármi által használt adat diszket megmutattunk egy Windowsnak,
> akkor az
> biztos ami biztos írt rá valamit, amivel jól tönkretette.

Soha egyik vindóz sem csinált ilyet, természetesen ugyanazon a diszken sem. Sem
telepítéskor, sem később a képbe került vinyóval/partícióval.
Legfeljebb a partíciós táblába firkálnak bele (aljas módon, figyelmeztetés
nélkül; pont
innen indultunk), amivel egy loadert/boot-managert simán agyon tudnak vágni, de
maguknhoz
a partíciókhoz nem nyúlnak, az tuti.

Hacsak a szerver-verzió nem "mohóbb"; azt nem raktam ilyen gépre. De ezt sem
hinném.

--
Nemes Szabolcs