> 2016. jan. 3. dátummal, 18:41 időpontban Nemes Szabolcs

> mindegy is, azóta megtanultam, hogy hálózati tárolón LUN-t csak annak
> mutatunk meg,
>
> Ebben majdnem teljesen igazad van; éppen ezért háborgok én is mindig, hogy
> legalább
> *szólna* az a nyomoronc vindózer, hogy "hé, hüjegyerek, most ezt meg azt
> módosítani
> kéne/akarom, mehet a dolog?" !
> Amiben pedig nincs igazad: semmilyen rendszertől nem lehet elvárni, hogy
> magától teljes
> [...]

Félreértettél. Nyilván nem várom el semmilyen oprendszertől, hogy minden
egzotikus filerendszert felismerjen. Azt várom el, hogy amire nem kapott
utasítást, azt ne csinálja. Ne tegyen vízjelet, ujjlenyomatot, bármilyen
azonosítót olyan tárolóeszközökre, amelyekre a rendszergazda nem utasította.
Az meg már nyilván a rendszergazda felelőssége, hogy figyeljen arra, milyen
diszket vesz használatba.

Ave, Saabi.