> Szerintem meg egy kultúrált oprendszer nem piszkit olyan diskre, amihez semmi
> köze. De >
mindegy is, azóta megtanultam, hogy hálózati tárolón LUN-t csak annak mutatunk
meg,
> akinek szánjuk, illetve egy gépen egy oprendszer. De ezzel már nagyon
> eltértünk az
> eredeti problémától, rekesszük szerintem be a témát.

Ebben majdnem teljesen igazad van; éppen ezért háborgok én is mindig, hogy
legalább
*szólna* az a nyomoronc vindózer, hogy "hé, hüjegyerek, most ezt meg azt
módosítani
kéne/akarom, mehet a dolog?" !
Amiben pedig nincs igazad: semmilyen rendszertől nem lehet elvárni, hogy
magától teljes
bizonyossággal felismerje minden más létező rendszer "nyomait" egy diszken.
Erre neked
kell figyelned.

--
Nemes Szabolcs