Andrew Kobos on 04/01/99

>On Mon, 4 Jan 1999, Ryszard Majchrzak wrote:
>[...]
>
>  ????????????
>
>  Przepraszam za pytanie dodatkowe w kwestii wyjasnienia zanim zglosze sie
>na swiadka obrony:

Prosze pytac bo ponoc kto pyta nie bladzi :-)

>  Czy sady w Australii sa niezalezne, czy tez mozna z sedziami zalatwic
>wyrok nie tylko ze przed procesem, ale przed zlozeniem nawet sprawy do
>sadu?

Wlasnie dlatego, ze sady w Australii sa niezalezne, a sprawa obrazy tak
oczywista, moglem uzyc tego zwrotu.

>Jezeli by mozna, to Australia niczym nie zmienila sie od czasow "The Fatal
>Shore" i zaczerpnela wzory z art. 58 i 70 KK RFSRR. tudziez od naszego
>wielkiego rodaka Feliksa Edmundowicza, rodem z Lodzi, chociaz z sarmackiej
>rodziny.

Tym razem ja osmiele sie zapytac, ??????????????????

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 1999

Pozdrawiam serdecznie,
Rysiek Majchrzak

Odpowiedź listem elektroniczym