mojski_piotr wrote:

> O nie !!! nikt inny na polandeli nie krytykowal wlasnie w taki sposob
> patriotyzmu jak ja - co zreszta dosc dokladnie zacytowales...

OK, jesli upomina sie Pan o palme takiego pierwszenstwa, to prosze bardzo...

> Poznan byl walka o egzystencje. o zrzucaniu nadajnikow nie wiedzial zaden
> robotnik. byla to - sluszna - ale doklejona akcja...

Ho, ho, widze tu duze braki w wiedzy o wydarzeniach Poznanskiego Czerwca.
Polecam niezwykle ciekawa monografie, ktora wydano w 1981 roku, pt. "Poznan-
ski Czerwiec 1956 " pod redakcja Jaroslawa Maciejewskiego i Zofii Trojanowi-
czowej (drugie wydanie Wydawnictwa Poznanskiego z 1990 roku jest bardziej
dostepne).

> Ignorancja zwirowiskowa nie ma szans wytrzymac zadneh
> historii z czym na pewno jako czlowiek inteligentny w pelni sie zgadzasz

Jesli wyzsze wyksztalcenie i stopien naukowy pozwalaja mi zaliczyc siebie
do inteligencji polskiej, to w pelni sie nie zgadzam !

> do
> tej samej grupy polskich wolnosciowych szalenstw zaliczamy przeciez Rydzyka
> ze swoja rozglosnia radiowa i kilka nieprzemyslanych wystapien X.
> Jankowskiego.

Ktorzy "my" ? Bo ja sie do nich nie zaliczam !

> Widzisz - sa kraje w ktorych rasizm jest karany, w naszej ojczyznie jeszcze
> nie, a szkoda...

Rasizm w Polsce jest dostatecznie pietnowany, problem polega na tym, ze kazde
stanowisko nieprzychylne TEJ grupie narodowosciowej, chocby bylo oparte na
faktach historycznych i w pelni uzasadnione, jest od razu z glosna hucpa
traktowane jako antysemityzm. A to jest oczywiste naduzycie !

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym