At 05:24 PM 4/21/00 , you wrote:
[...]

>Pan Niewiadomski, komentujac nasza wymiane zdan dotyczaca zakladania
>cugli nauce, pisze:
>
>- To nieprawda. Prosze przeczytac jeszcze raz moj posting. Ja nie
>- pisalem o szczegolnym przypadku "badan naukowych dotyczacych zaglady
>- Zydow w czasie II Wojny Swiatowej" lecz o nauce w ogole. Ta dyskusja
>- rzeczywiscie zaczela sie od sprawy Dariusza Ratajczaka, ale ja
>- zabralem w niej glos dopiero gdy zaczely sie pojawiac postulaty
>- _absolutnej_ wolnosci slowa i badan naukowych.
>
>Rozumiem wiec, ze popiera Pan nakladanie cugli nauce zawsze, w
> [...]

Dosyc charakterystyczne zjawisko na Poland-L, gdzie zawsze kiedy pojawia
sie cos kontrowersyjnego(oczywiscie w druga strone), to zaraz albo cisza,
albo huzia na Jozia, albo brunatnosc pogladow(to staje sie wrecz synonimem,
nie wiem tylko dlaczego nie czern i czerwien).
Trudno by bylo znalezc inna liste dyskusyjna-tu wylaczam sciepe ze wzgledu
na scieki, na ktorej byloby podobnie.
W.Glowacki