At 02:53 PM 4/27/00 -0400, you wrote:
(...)
>Niewazne w sumie czy od poczatku chodzilo o pozycje Kosciola
>Katolickiego czy nie. Ja przyznam, ze nie interesuje mnie za bardzo co
>mowi na ten temat Luter.  Byc moze w Protestantyzmie to co napisal Pan
>Kazmierski, to znaczy, ze klamac mozna aby ocalic komus zycie, jest
>dozwolone. Ja tylko podalem zrodlo, z ktorego jasno wynika, ze w
>Katolicyzmie klamanie dozwolonym nie jest w zadnej sytuacji, wlaczajac
>te sytuacje, o ktorej mowa w dyskusji.  Kazdy kto czyta ten watek zna
>teraz pozycje Kosciola Katolickiego w sprawie klamania.  I kazdy moze
> [...]

Moj poprzedni posting na ten temat poszedl z opoznieniem bo mielismy
klopoty z serwerem. Byl napisany wczesniej. Ale po przeczytaniu calosci
powyzszego tekstu, uznalem ze nie trzeba w tamtym nic zmieniac.

Dodam tylko ze rzeczywiscie, ja nie przyjmje i nie zgadzam sie z tym co
naucza w sprawie etyki katolickiej p. Strzemecki. Zdecydowanie bardziej
pasuje mi wierzyc w to co sugerowal p. Kazmierski.

Michal Niewiadomski