Witam,

> A ja o glosujacych na ww. mysle podobnie, jak p. Stefan (ktorego
> przy okazji serdecznie pozdrawiam).
> Krzysztof Borowiak

Dziekuje za zrozumienie i pozdrawiam. Tak w temacie to w internecie kraza
bardziej mocne, chociaz trafne, okreslenie pod katem milosnikow
Kwasniewskiego. Dziwi mnie fakt, ze na tej liscie mozna bylo umieszczac
listy zamierajace makabry jezykowe nawet jezeli byly ulepione w postaci
"wiersza" a slowa-okreslenie mniej dosadne sa potegowane tylko i wylacznie
na podstawie kto jest ich autorem a nie co one znacza. Ci sami "delikatni"
skladaja podpisy pod petycja: horrorze wroc . O co chodzi? Moze jasniej?
Nawet po przeczytaniu tych "dwoch walizek ksiazek" nie moge za tym nadazyc.

Stefan B.

Odpowiedź listem elektroniczym