> Krzaklewski zwyciezyl w USA
> Polonia wolala Krzaklewskiego

   W zwiazku z powyzszym, dzisiaj w radiu rano ktos proponowal, zeby
 Marianowi Krzaklewskiemu przyznac tytul Prezydent Polonia. Idac
 dalej: Andrzej Olechowski jako Prezydent Gracja, Andrzej Lepper jako
 Prezydent Elegancja, a ja dorzucilbym jeszcze Jaroslawa Kalinowskiego-
 Prezydent Foto. Janusz Korwin- Mikke, biorac pod uwage wiek jego
 elektoratu, Prezydent Nastolatek.

> pamietali  to nasze wyniki bylyby przynajmniej podobne. A tak Polska znowu
> rzadzi komuch i to jaki!!!!!

    To jest bardzo dobry komuch. Mozna powiedziec, komuch pierwszego
  gatunku.

> "Nowy Dziennik" z NYC
> Polacy mieszkajacy w Ameryce chcieliby jako prezydenta Mariana
> Krzaklewskiego.

    Poniewaz oni mieszkaja w Ameryce, to ja sie domyslam, ze
  pragneliby Mariana Krzaklewskiego jako prezydenta USA.
  Mysle, ze to byloby stanowisko odpowiednie dla jego
  ambicji. I pewnie 85% Polakow w Polsce nie mialoby nic przeciwko
  temu, zebyscie go sobie do Ameryki zabrali. Kosciuszko,
  Pulaski, Brzezinski, Krzaklewski.

> Z powodu roznicy czasu w USA glosowano w sobote 7 pazdziernika. Oddano 18453
> wazne glosy.

    Aha. Mniej wiecej tyle glosow mial Bogdan Pawlowski w ogole.
  Co sie przeklada na 1 promil. Myslalem, ze Polakow w Stanach jest
  wiecej. Mowi sie: Chicago- drugie co do wielkosci miasto
  polskie na swiecie, milion Polakow. A tu nagle niecale 20 tysiecy.
  USA jak Grajewo?

   Andrzej

  PS Zupelnie powaznie: uwazam, ze niecale 16% Krzaklewskiego
     to zaskakujaco dobry wynik, w porownaniu z przedwyborczymi
     sondazami, w ktorych mial mniej niz 10%. Wydaje mi sie, ze
     ludzie decydowali sie w ostatniej chwili. "Twardy
     elektorat" przywodcy (jeszcze...) AWS to wlasnie
     te 8-10%, a reszta, bardzo nie chcac, w koncu zaglosowala,
     bo trzeba przeciwko Kwachowi, bo Solidarnosc...Ci ludzie
     poza tym odpowiadajac na pytania ankieterow najwyrazniej
     wstydzili sie swoich preferencji.

Odpowiedź listem elektroniczym