On Tue, 10 Oct 2000 09:00:10 +0200, you wrote:

>Panie Zablocki!
>
>Moze by tak Pan zawsze bronil na tej liscie Polski i jej dobrego
>imienia,
>a nie tylko w momencie, kiedy Pan Stefan komentuje wybor Kwacha na
>nastepne
>5 lat?
>
>Gdzie Pan byl, gdy niektorzy uczestnicy tej listy wieszali psy na Polsce
>i Polakach? Nie dostrzeglem wowczas takich patriotycznych uniesien u
>Pana...
>
>Krzysztof Borowiak

Nie odwracaj Pan kota ogonem. Nie chodzi tu przeciez o Pana
Zablockiego lecz pana Buchholza, ktory oplul Polske piszac "Gdyby
Polacy nad Wisla mniej chleli a wiecej czytali". Uwazam, ze pan
Buchholz powinien przeprosic _natychmiast_ wszystkich Polakow lub
zajac sie propagowaniem antypolskich oszczerstw na innym forum. Prosze
pana Owoca o reakcje.

Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym