Panie Szymoszek,
Znow cos Pan pisze o dzwonach, tylko nie wiadomo skad sie odzywaja-:)
Wystarczy porownac ilosc komitetow wyborczych w Polsce i za granica, aby
sobie uzmyslowic od razu(plus/minus) ile osob bedzie glosowac.
Wystarczy wziasc do reki atlas miasta Chicago versus Wroclawia, aby to
zrozumiec, zakladajac ze oczywiscie Pan zna dodatkowo slowo suburbs. Nalezy
rowniez wziasc pod uwgae, ze nowa ustawa paszportowa wyeliminowala ponad
1.4 miliona Polonii na calym swiecie, stad uprawnionych bylo tylko 802
tysiace(za polska prasa z przed dwoch tygodni). Ile z tej grupy zas
glosowalo, to ani ja , ani Pan nie wiemy i watpie czy sie dowiemy.
Ale juz teraz sie moge zalozyc z panem, ze gdyby tylko Polonia glosowala na
prezydenta, to nie zostalby nim napewno Kwasniewski. Czy Krzaklewski bylby
dobrym, lub nie, ja takze mam watpliwosci, ale to juz inna sprawa. A
propos, a ile to jest promili/procentow  pozostalej grupy uprawnionych,
ktora nie glosowala w Polsce? Czyli niezdecydowanych, sfrustrowanych,
tumiwistow bezmozgowych(po czesci)-:)
Wiec ciesz sie Pan z wynikow, tak jak one padly i badz dalej podwladnym
"przystojnego, mlodego, opalonego, czasem trzezwego", prezydenta wszystkich
Polakow.
W.Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym