On Tue, Oct 10, 2000 at 08:00:45PM -0600, Greg Chodowiec wrote :
> Bardzo mnie panskie sprostowanie ucieszylo, drogi panie Buchholz.
> Teraz juz wiem, ze posiada Pan zezwolenie na bezkarne obrazanie 54%
> _Polskich_ wyborcow i wielu uczestnikow listy Poland-L.

A to, ze to 54% glosowalo na osobe, ktora swym zachowaniem uragala
rowniez poleglym zolnierzom, to jakos Panu nie przeszkadza. Prosze
Pana, szanowac mozna jedynie kogos, kto sie umie zachowywac. Jednak
Pan Prezydent tego nie potrafi. Pan Prezydent nie ma szaczunku do
wielu obywateli RP, wiec nie podnos Pan larum. Swinie sie traktuje jak
swinie, a nie z szacunkiem. A ze towarzysz Kwasniewski wlasnie sie
zachowuje jak swinia, to chyba nie ulega watpliwosci. Ktos, kto
glosuje na takiego czlowieka, najwyrazniej popiera takie zachowania
oraz rowniez nie posiada (jak i prezydent Kwasniewski) szacunku dla
pewnych spraw.

Jednak wyzywanie 54% Polakow od ochleji i kolaborantow moze i jest
przesada ze strony Pana Stefana B. Moim zdaniem, te 54% zostalo
elgancko, wedle metod miedzynarodowki socjalistycznej, zmanipulowane.

Uklony
Grzegorz Rumatowski
--
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym