On Tue, 10 Oct 2000 08:02:31 -0400, you wrote:

>Witam,

>Pragne wyjasnic - sprecyzowac, ze moje dosc mocne, ale konkretne okreslenie
>dotyczylo wylacznie tych "polakow", ktorzy glosowali na postkomune. Jezeli
>ktos glosuje na notorycznego pijaka, profana, kolaboranta ....itd. to jest
>taki sam.
>
>Pozdrawiam.
>Stefan Buchholz

Bardzo mnie panskie sprostowanie ucieszylo, drogi panie Buchholz.
Teraz juz wiem, ze posiada Pan zezwolenie na bezkarne obrazanie 54%
_Polskich_ wyborcow i wielu uczestnikow listy Poland-L. Wydawalo mi
sie - na podstawie listow pana Owoca -, ze na tej liscie nalezy
zwracac sie do innych uczestnikow z SZACUNKIEM, niezaleznie od ich
pogladow politycznych. Jak widac po braku reakcji administratora,
mylilem sie.
Dziekuje Panu za ta wysmienita lekcje rzeczywistosci i mam nadzieje,
ze nie bedzie Pan - korzystajac z bezkarnosci - plul/ na mnie zbyt
czesto.

Klaniam sie,
Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym