On Wed, 25 Oct 2000 15:47:45 +0200, Chris BOROWIAK
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>Wydaje mi sie, pani Mirko, ze odpowiedz na Pani pytanie
>wiaze sie z interpretacja dzisiejszej rzeczywistosci polskiej:
>czy mamy bowiem do czynienia z PRL-bis, w ktorej zmienil sie
>tylko garnitur rzadzacych, czy tez zmienily sie metody rzadzenia
>krajem.

Panie Krzysztofie,

nie sadze zebysmy mieli do czynienia z PRL-bis, historia nigdy nie powtarza
sie. Poza tym mam maly problem z dyskusja z panem - obawiam sie ze bez
widocznego powodu zrowna mnie pan z ziemia, jak to zdarzylo sie kilku innym
bogu ducha winnym Polandelowiczom. Wybaczy wiec pan, ale nie podejme tej
dyskusji (co nie znaczy ze nie bede pana czytala).

Mirka
==

Odpowiedź listem elektroniczym