> Wydaje mi sie, pani Mirko, ze odpowiedz na Pani pytanie
> wiaze sie z interpretacja dzisiejszej rzeczywistosci polskiej:
> czy mamy bowiem do czynienia z PRL-bis, w ktorej zmienil sie
> tylko garnitur rzadzacych, czy tez zmienily sie metody rzadzenia
> krajem. Moim skromnym zdaniem to, co dzis obserwujemy, swiadczy
> o niewielkiej zmianie metod, nadal widzimy arogancje, tupet i nie-
> liczenie sie z prawem ze strony rzadzacych, olbrzymi nepotyzm
> i obsadzanie stanowisk na zasadzie znajomosci i ukladow/kontraktow
> politycznych (cos za cos...). Obrzydzenie i zniechecenie, ktore
> [...]
Panie Borowiak, pozwoli pan ze pozwole sobie na drobna uwage, to o czym pan
pisze nie dotyczy przecietnego zjadacza chleba, w odroznieniu od PRL ma on
mozliwosc wolnego wyboru i ksztaltowania swego losu w duzej mierze zaleznie
od swych mozliwosci czyli wyksztalcenia , przedsiebiorczosci , trzeba chyba
przyznac ze w czasach PRL-u bylo troche inaczej.

Pozdrawiam
Marek Kowalewski

Odpowiedź listem elektroniczym