@Leandro:

Algunhas cousas que andamos cadaquén a traducir ao seu xeito

propoño (xa que é o que emprego) "enviar" e "descargar"

«hotspot» en referencia á "WiFi"  (teño unha tradución en curso no que
provisionalmente emprego «Punto activo»

Algo que poderiamos estudar é seguir as mesmas pautas que seguen no castelán
en cada país (de fala castelá) chámanlle dun xeito, empregan «Equipo» como
xenérico, o que incluso podería ser de aplicación nalgún dos  casos de
«host»