O Martes, 20 de Xuño de 2006 11:17, Xabi G. Feal escribiu:
> Home, eu agardo que neste caso se deixen de lado os exclusivismos.

Por suposto, eu entendo que Trasno, ainda que como sítio web e lista de correo
tem uns administradores/responsábeis é un lugar que serve de ponto de
comunicaçom de voluntários. Parece-me, à vista dum fio recente, que nom som o
único que tem esta opiniom.
Portanto, a tal reuniom debe poder asistir qualquer subscritor da lista de
correo de trasno (entendendo, para evitar problemas, por subscritores aqueles
dados de alta antes do dia 2006-06-19, nom incluido).
E tendo en conta os problemas que tem a comunicaçom cum grupo tam heterogéneo
como pode ser este, para garantir umha assitência ampla, a reuniom nom deve
ser num dia laboral.

Que tal os dias 15 ou 16 de xulho de 2006, a partir das 11:00 am, no lugar que
indique Antonio Perez Casas?
--
Best Regards
MV