boas!

Si, parece claro que empregar semente por feed, non vai ser unha
traduccion literal.

E si: é un neoloxismo. Pero creo que recolle o significado, e a
función dos "rss feeds".

E tamén creo que se entende mellor "semente rss" que "fonte rss",
sobre todo cando "fonte" xa ten empregos diversos nisto da
informática. E cando "rss" sempre precisa dunha explicacion...

Simplemente era unha aportación para informar aos que traducen dunha
version que xa se esta usando. Un matiz.

saude!