From: andi ko <andi.ko...@gmail.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Re: LAUT SEBAGAI PUSAKO TINGGI MINANGKABAU
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Saturday, March 6, 2010, 11:15 AM

Dulu ambo menemukan aturan Pasie di nagari aia bangih jo nagari punggasan.

Salam

andiko

Pada 6 Maret 2010 11:07, Datuak Arifz <arif_...@yahoo.com> menulis:

Assallamualaikum Pak Saaf dan mamak di palanta,

InsyaAllah,  jadih Pak Saaf, sasuai jo galeh nan ado kini sato mambuek
kapa,  pemasangan hydraulic system, outfitting,engineRoom assy,
pipingfabrikasi,etc untuak semua jenis kapa Class DNV,RINA,etc,
Offshore (rig/platform/barges)material supply for MRO
(maintenance,repair, overhaul).kito mamapakarajokan lulusan sekolah
teknik perkapalan/STM perkapalan dan konstruksi kapal.
Bara sado ado data dan buah pikiran nan mungkin bisa tapakai
InsyaAllah akan kito email/FB ka
Pak Saaf, Mak Darul dan Nyiak Lako, semoga bisa berfaedah panukuak
tambahi 'position paper'  Lauik Minang Hak Ulayat  Pusako Tinggi bagi
SC KKM,

1.Peraturan Nagari sapanjang pasisia Sumatera Barat.
Mohon pak Saaf juo mampartimbangkan sungguah banyak 'stockholder' nan
bakacimpuang jo lauik dan pasisia sajak saisuak sampai kiniko, agar
Usaho kito ko basifat Ilmiah dan komprehensif/manyaluruah, rancak juo
ditarimo masukan dari Nan Tuo Rajo atau Pangka Tuo atau Tungganai
Lauik sapanjang nagari di pasisia pulau ko, Buliah juo di kumpuakan
Peraturan Nagari (Perna) tiok nagari pasisia pantai nan ado pasal -
pasal tantang lauik dan keselamatan nelayan, adat mancari ikan, buek
perbuatan dilauik adat takaram tangah lauik, dan hukum adat tentang
perbuatan merusak ekosistem lauik (misalnya: manubo ikan,
pukekArimau)dan kebiasaan  adat nagari pasisia(tabuik, malaruang),
Rancak dimuloi dari Perna Nagari Aia Bangih, Nagari bunguih taluak
kabuang, Nagari Tiku, Nagari Nareh, nagari painan, nagari indo puro,
nagari nagari pasisia nan tamsuak wilayah provinsi Bengkulu.

2. Peta potensi laut dan perikanan Sumatera Barat
Untuk mengetahui luasnya pesisir pantai dan nagari pemilik pantai
dapat di silau di
Badan koordinasi survey dan pemetaan nasional (bakosurtanal)
http://www.bakosurtanal.go.id/?static=146&br=1

3. Data dari Depertement Perikanan dan Kelautan tentang Potensi Laut
dan luas Wilayah pasisir dan Laut "Minangkabau"
Direktorat Jenderal Kelautan, Pesisir dan Pulau-pulau Kecil Departemen
Kelautan dan Perikanan Republik Indonesia (DKP RI) ... Penataan Ruang
Laut, Pesisir, dan Pulau-pulau Kecil ...
kp3k.dkp.go.id/index.php?...&task=view&id=84&Itemid= - Cached

4.Masyarakat dan Instansi nan bakureh di Lauik
-Ahli Hukum Laut
-Dirjen Pesisir dan Pulau-pulau Kecil Departemen Kelautan dan
Perikanan Republik Indonesia (DKP RI)
-Nelayan, penjual ikan, pelelangan ikan, pengalengan ikan dan hasil
lauik, ekportir.
-Crew kapal (ABK)
-Galangan kapal, dry dock, bengkel kapal
-Pertukangan perahu dan sampan,
-Penyewaan pelabuhan (supply base)
-Pengeboran minyak lepas pantai (offshore) by Rig/Platform/Barges
-Sekolah perikanan (fak perikanan), budidaya dan teknologi perikanan
-Sekolah pelayaran/akademi maritim
-Badan pertanahan nasional (BPN)
-TNI Angkatan Laut , Polair
-Supply bahan bakar kapal, supply air bersih kapal
-Pemetaan dan survei
-SOS, beachGuard,panjagoPantai
-Penguasa pelabuhan/bea cukai/syahbandar/buruh bongkarmuat
-LSM pecinta ekosistim laut dan pelestarian terumbu karang (minang
bahari)
-Olahraga dan hobby laut, snockling, mancilam, mamapeh, surfing,
jetski, boat race.
-Parawisata laut dan Pantai, Cruise, yach, budaya (tabuik, larungan)
photografer lauik
-Pelayaran antar pulau,
-Pengankutan petikemas/container, oil/gas, mining(coal), wooden/
logging
-rumah tapi pantai, resort, villa, hotel, rumah makan,

Semoga berfaedah,
Wassallam,
AZDtRA,38