Assalamualaikum WW,

Pak darwin....

Mambaco tulisan apak ko nan sangat kental dengan tokoh2 seniman/wati minang,
kok samo yo dengan nan yg dicaritoan alm papa medi dulu. Apak2 nan disabuik
tu adolah dosen2 papa dulu di ASKI padang panjang,. papa medy di wisuda di
ASKI th 1973. Kalaau buliah tau apak alumni ASKI juo kah atau malah kawan
papa dulu? Namo papa Medy Mahyuzir alias Richad ,terakhir papa dinas di Kasi
Kebudayaan Kabupaten Agam.

Sakitu dulu pak, semoga tetap sehat yo pak yo....

Wassalam,

Mediaty Jkt guci