Kalau mancaliak kato "Salido" ko mungkin barasa dari Bahaso Si Patokah
(Portugis) pulo. Baiak dalam Bahaso Si Patokah atau Si Panyol, "salido" dan
"salida" ko aratinyo "kalua".

Mungkin itu barangkali sababnyo mangana -- "Ondeh tuan manga bajalan" -- sampai
kalua aia mato Angku Darwin ...

Salam,
--MakNgah