2010/2/4 lonely wolf <wo...@prolinux.ro>:

> ... care microsecunda dureaza si 30 de sec pe unele ciscoace ...

> cu conditia sa ai switchuri suficient de inteligente, ceea ce nu e
> neaparat cazul la retelele de cartier. e suficient sa ai o cascada de
> 2-3 switchuri chioare si 2 baieti "destepti" si incepi sa faci referiri
> la rude si sarbatori crestine.
>

> si da, ai dreptate, doar conflictul de IP e detectabil local.

"... fara sa-ti dai jos orice ip, sa setezi alt mac, sa pui interfata
in promiscuous si sa lasi un tcpdump pornit o zi sa vezi daca animalul
n-a scapat ceva protocoale care fac broadcast" sau "... sa astepti cat
sa faci colectie de clasele de ip-uri care-s la tine in retea, sa-ti
ridici un ip care pare nefolosit (cu tot cu un mac de vmware sau ceva)
si sa faci un arp scan pe toate clasele alea pana gasesti animalu'
(desi cine iti fura macul iti fura in general si ip-ul ca na)"

--
Petre "don't thread on me" Ratiu