2010/2/4 Petru Ratiu <rpe...@gmail.com>:

> "... fara sa-ti dai jos orice ip, sa setezi alt mac, sa pui interfata
> in promiscuous si sa lasi un tcpdump pornit o zi sa vezi daca animalul
> n-a scapat ceva protocoale care fac broadcast" sau "... sa astepti cat
> sa faci colectie de clasele de ip-uri care-s la tine in retea, sa-ti
> ridici un ip care pare nefolosit (cu tot cu un mac de vmware sau ceva)
> si sa faci un arp scan pe toate clasele alea pana gasesti animalu'
> (desi cine iti fura macul iti fura in general si ip-ul ca na)"

exact.
Si daca lasi un ping sa mearga tot timpul atunci toti de pe traseul
layer2 stiu MAC-ul tau in permanenta.

In alta ordine de ideei intr-o astfel de retea fara portsecurity sau
ACL cu mac predefinit/port il poti baga si pe macof din dsniff >:)
macof => individul ce baga mii de macuri/secunda intr-o retea.

Pentru ca tot am deviat de la subiect... oamenii de rand aseamana
retelele utp layer 2 cu tevile de apa. Cine vrea sa se documenteze
despre ce se poate intampla intr-o retea layer 2 recomand Security
Features on Switches de la ciscopress.

Imi cer scuze pt offtopic,
Bazy