abia acum am vazut o replica pe care am primit-o la un mesaj de acum cateva zile, in "thread-ul" unui alt mesaj.  suma de circa $60/ora, incluzand beneficii, pentru un muncitor de la GM, este reala. sursa informatiilor mele este un articol aparut recent in Business Week:

http://www.businessweek.com/bwdaily/dnflash/may2005/nf20050526_0195_db016.htm

cred ca autorul replicii confunda salariul brut cu totalul beneficiilor, incluzand compensatia. am fost explicit cu privire la ce include suma de $60/ora. compensatia bruta (mai putin beneficii, i.e. pensia, asigurarile medicale, asigurarile de somaj) este, asa cum dansul aproximeaza $20-30/hr.

cu stima,

A.R.

> --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca
<[EMAIL PROTECTED]>

> Se vede ca NU aveti informatii despre salarii..Un "muncitor",
termen ambiguu, probabil assembly line worker, castiga undeva intre 18-20 si 30 $/h, adica intre $40 si $60K/an.Salariile sunt cam aceleasi in automotive industry pentru ca sunt negociate de Union of Automotive Workers si majoritatea celor de pe linie sunt union-isti.In nici un caz NU se ajunge la cifra exagerata data mai sus,$120k/an, pe care si un Plant Manager o viseaza.