--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Mihai Zodian"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Take Ionescu a ajuns conservator fiindca nu avea loc la liberali,
> unde ar fi vrut sa se duca. Rivalitatea sa cu Ionel Bratianu este
> legendara.

Nu sunt "pe specialitate" insa subiectul imi aminteste de o
monografie a lui Constantin Xeni intitulata chiar asa:"Take
Ionescu".Xeni scrie acolo ca Take a ajuns la in PNL fiind cooptat de
Ion Bratianu, apoi devenind prin 1880, daca imi amintesc bine din
lucrare, un fel de dizident in PNL.Deci nu doar a vrut, chiar a fost
liberal.Tot acolo Xeni scria ca rivalitatea cu Ion I.C. Bratianu,
zis si "Ionel", s-a ascutit dupa/in preajma declasarii WWI.Deci
practic Take a rivalizat pe intreaga cariera cu ambii:Ion
si "Ionel".Chiar de e Off-topic imi face placere sa amintesc
lucrarea lui Constantin Xeni, poate foloseste cuiva, vorba
politologului Tismaneanu:"cine stapaneste trecutul, stapaneste
viitorul".
In alta ordine daca nici Ion si Ionel Bratianu nu sunt un model de
politicieni, atunci cine Bombonel pe care ni-l lauda prin toamna un
student(parca Mihai Zodian?)?glumesc desigur...Nu de alta dar imi
vin in minte cuvintele lui Tutea:"cand vorbim de Ionel Bratianu ar
trebui sa ne ridicam in picioare asa de mare a fost pentru Romania"!

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM