Re: [Brmlab] Slouceni radiolabu a teslabu

2021-01-22 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, za me je to nekompatibilni - veci v teslabu pomerne snadno muzou znicit veci z radiolabu :) Ale jelikoz se mi moc nechce do brm chodit, dokud se nejak neznormalizuje covid situace (vy byste taky nemeli!), tak proti mergi nic nemam. Az se to zas znormalizuje, tak se to nejak organicky vyvine,

[Brmlab] Fwd: [Rada] Odstávka vody na budově CH 9.10.2020

2020-10-07 Tema obsahu Radek Pilar
Forwarded Message Subject:[Rada] Odstávka vody na budově CH 9.10.2020 Date: Wed, 7 Oct 2020 10:38:44 + From: Halada Tomáš via Rada Reply-To: r...@brmlab.cz To: CC: Vážení nájemníci,   dne 9.10.2020 v rozmezí 8:00-17:00 nepoteče voda na budo

Re: [Brmlab] [Rada] Covid v labu

2020-09-22 Tema obsahu Radek Pilar
/2020 14.39, Radek Pilar via Rada wrote: > CZ: > Brm vsichni, > o vikendu se v brmlabu pohyboval clovek, ktery byl ted pozitivne > testovany na Covid. Lidi, kteri se s nim primo potkali uz snad dostali > vedet. Jelikoz je teoreticky mozny prenos vzduchem / pres povrchy, videl > b

[Brmlab] Covid v labu

2020-09-21 Tema obsahu Radek Pilar
CZ: Brm vsichni, o vikendu se v brmlabu pohyboval clovek, ktery byl ted pozitivne testovany na Covid. Lidi, kteri se s nim primo potkali uz snad dostali vedet. Jelikoz je teoreticky mozny prenos vzduchem / pres povrchy, videl bych to na tri veci: 1) zitrejsi meetup bude jen online (link posle nekd

Re: [Brmlab] mapa hwlabu, radiolab wants you, spaste duše před teslákem :)

2020-05-26 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, nechci zbytecne bikesheddovat, ale navrhoval bych presunout retrolab (nebo mozna radiolab) do socroomu - prijde mi, ze HW lab je vic a vic nacpany a socroom aktualne trochu prazdny. Obrovska vyhoda je, ze se nebude na ty muzealni kousky (pripadne vysilacku) prasit pokazde, kdyz nekdo zapne r

[Brmlab] Meetup! (Re: Nouzovy stav a narizeni vlady)

2020-05-25 Tema obsahu Radek Pilar
Brm vsichni, nejsem sice pravnik, ale myslim, ze uz aktualne muzeme zase normalne fungovat. Takze, zitra (vlastne uz dnes) se muzete zastavit v obvyklem case (od cca 19:00) na meetupu. Radi vas uvidime! M On 13/03/2020 12.34, Radek Pilar wrote: > Brm vsichni, > > vcera vyhlaseny nou

[Brmlab] Spectrum Next v labu

2020-05-18 Tema obsahu Radek Pilar
Brm vsichni, jeste takova drobnost pro retrofanousky - v brmlabu ve skladu se aktualne vyskytuje jedno ZX Spectrum Next, kdybyste si chteli neco zahrat nebo vyzkouset v BASICu, klidne ho vytahnete a vyzkousejte (jde pripojit na projektor!), jen ho, prosim, nerozbijte. M 0x88982593E60DBF0D.asc De

Re: [Brmlab] Rezignace a pozastaveni

2020-05-18 Tema obsahu Radek Pilar
Nazdar Trimene, uplne na rovinu - v tvem pripade jsem si nutnosti nejakeho zasahu z moji strany (pripadne ze strany) rady mnohem mene jisty, nez v druhem pripade. Co se diskuze tyka - ono je to urcite prospesne, problem je, kdyz se temata te diskuze zacnou neustale "tocit" dokola. Pak se nic noveh

Re: [Brmlab] [Rada] Odchod

2020-05-18 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj Marty, asi mi nebudes verit, ale vzdycky me mrzi, kdyz z labu odchazi aktivni clovek - a je naprosto jedno, z jake strany je ten odchod iniciovan. Neda mi, ale abych na par veci nezareagoval. Zacnu tim nejdrsnejsim - co myslis tim tunelovanim a grantovanim? Pokud vim, jedine neprovozni vydaj

Re: [Brmlab] Nouzovy stav a narizeni vlady

2020-03-13 Tema obsahu Radek Pilar
r 13, 2020 at 12:34:20PM +0100, Radek Pilar wrote: >> Brm vsichni, >> >> vcera vyhlaseny nouzovy stav bohuzel dopada i na nas-vas-jejich_ne >> hackerspace.  Aktualne (od dnesnich 6:00 do odvolani) je zakazana >> pritomnost verejnosti v sirokem seznamu zarizeni, kam m

[Brmlab] Nouzovy stav a narizeni vlady

2020-03-13 Tema obsahu Radek Pilar
Brm vsichni, vcera vyhlaseny nouzovy stav bohuzel dopada i na nas-vas-jejich_ne hackerspace.  Aktualne (od dnesnich 6:00 do odvolani) je zakazana pritomnost verejnosti v sirokem seznamu zarizeni, kam muze spadat i brmlab. Tedy: 1) V brmlabu se aktualne mohou vyskytovat jen clenove (podle vseho n

Re: [Brmlab] famu - modul - prikazovy radek

2020-03-13 Tema obsahu Radek Pilar
>>> ale kdybyste vedeli o nekom, kdo potrebuje tyhle zaklady, necht smele >>> prijde. >>> >>> jinak - jak se tam v patek rano dostaneme? zvladne nam nekdo otevrit? >>> >>> Thu, Mar 12, 2020 at 12:20:57AM +0100, Radek Pilar pise: >>>&g

Re: [Brmlab] famu - modul - prikazovy radek

2020-03-11 Tema obsahu Radek Pilar
Hele, a myslis, ze 20./21.3. (tzn. za tyden a kus) jeste nebude v Praze vyhlaseny zakaz vychazeni? :) M On 11/03/2020 22.33, Honza Klokanek Sipek wrote: > super, diky moc! > tesim se, a kdybyste chteli nekdo prispet nebo prijit se zapojit, dejte > vedet. > klo > > Wed, Mar 11, 2020 at 09:14:20P

Re: [Brmlab] meetupy?

2020-01-22 Tema obsahu Radek Pilar
Brm, hele, meetupy zacinaji v 8 odnepameti. :) Popravde nevidim moc duvod v tom kazdy tyden zopakovat co se neudelalo na TODO. Sejit se, rict si, co kdo dela novyho, predstaveni se novacku a tak je super. Proto me ani tak nevadi ta soucasna "neoficialni" forma meetupu. A vim ze jsem ted 14 dni neb

Re: [Brmlab] Internet

2019-10-17 Tema obsahu Radek Pilar
No, a to muze byt ten problem. Aktualne se veskery traffic (s vyjimkou jendova serveru) zabali do openvpn (bohuzel TCP, protoze Mikrotik nic jineho neumi), posle na VPS a tam zas rozbali. Pokud jsi ty pozoroval problem a Jenda ne, je pricina pravdepodobne v tom. VPN jsme zavedli po stiznostech ze

Re: [Brmlab] Public Transport Route

2019-07-15 Tema obsahu Radek Pilar
Hi, it would probably be best to take tram 10 from Trebenicka to Mezi Hrbitovy and walk the rest of the way. Maybe someone else will have a better idea. M On 15/07/2019 22.50, kinky_neko...@nekoboi.moe wrote: > Hello brmlab, > as i mentioned it early, i want to visit you tomorrow evening. > As it

Re: [Brmlab] Piano do labu na hackování

2019-06-20 Tema obsahu Radek Pilar
Zdar, hele, asi by bylo fajn se pred tim, nez clovek zacne stehovat nejake objemnejsi a tezko odstranitelne kramy do labu zeptat ostatnich co si o tom mysli. M On 06/20/2019 05:46 PM, Martin Myška wrote: > Ahoj všichni! > > příští víkend v sobotu (cca 12h) chystáme společně s Lucky7, trimenem > ak

Re: [Brmlab] Archiv SDS prazske Tetry

2019-05-05 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, ozval se ti nekdo mimo ML? Muzu ti to kdyztak pomoct rozbehat, aby sis nachytal zpravy, ale archiv ti poskytnout nemuzu i kdybych ho mel - jsou tam trosku problemy s telekomunikacnim tajemstvim a tak :) Mej se M On 27/04/2019 12.41, Jan Cibulka wrote: > Zdravím vespolek, > > snažím se u sou

Re: [Brmlab] 3D tiskárna - dead?

2019-03-19 Tema obsahu Radek Pilar
Hezke, hodil bych to Prusovi na hlavu, jeste by to mohlo byt ~pul roku v zaruce. M On 03/19/2019 05:06 PM, Tadeáš Miňha wrote: > Rád bych zde oznámil, že došlo k úmrtí naší 3D tiskárny. > > Našel jsem jí tak, jak je to na fotografiích zde: > https://imgur.com/a/fm3OgWe > > Při bližším ohledání js

[Brmlab] Mikroskopicky workshop uz tento vikend!

2019-03-11 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj vsichni, Uz tento vikend se v brmlabu kona mikroskopicky workshop. Prijdte se v sobotu odpoledne podivat do okularu, nebo si neco poslechnout o klasickych a modernich mikroskopickych technikach. Nejsou vyzadovany zadne predchozi zkusenosti nebo znalosti - staci zajem o problematiku a zdrava

Re: [Brmlab] [Rada] Vase veci v brmlabu

2019-02-18 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj pinky, sorry za neodborne termity, spoustu veci jsem musel dohledavat (a u nekterych se mi to jeste ne uplne povedlo). On 02/18/2019 02:59 PM, Jiří Pinkava wrote: > Ahoj Mrkvo, > > * Pilař Radek [2019-02-08 03:05:25 +0100]: > >> Ahoj pinky, >> asi doslo k nejakemu nedopatreni, protoze to vy

Re: [Brmlab] Vyroba konektoru k smartcard na Chipwhisperer - alebo tutorial na Eagle - moze niekto pomoct? Zaplatim.

2019-01-20 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, Hele, myslim, ze tohle neni ono. Protoze jak koukam na to schema, tak tam dohromady nic neni (tri stabilizatory a par diskretnich soucastek a headeru. A konektor na smartcard tam taky nevidim. Nemyslis https://github.com/newaetech/chipwhisperer/tree/master/hardware/victims/ztex_multivictim?

Re: [Brmlab] Zamykání spodních dveří

2019-01-13 Tema obsahu Radek Pilar
Bylo, ale Eclipsaci tam prozatim elektricky zamek nechteji. M On 12/01/2019 08.13, Ondrej Beranek wrote: > nebylo by dolu lepsi dat brmdor ?  > > Dne pá 11. 1. 2019 13:00 uživatel Jan Škrle > napsal: > > Ahoj. > Takze je v planu vydat kopii pro kazdeho clena? >

Re: [Brmlab] Fwd: Rezignace a ukončení členství

2018-12-31 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj Pinky, Barney, popravde me dost mrzi, kam az situace vyeskalovala. Mrzi me, ze se v nazoru na fungovani labu rozchazime az tak. Mrzi me, ze nektere mezilidske vztahy zdegradovaly tak, ze se sebou lidi skoro nemluvi. Zkratka mrzi me, ze odchazite. Zaroven me mrzi, ze se mi nepodarilo tomu zabr

Re: [Brmlab] mailinglisty

2018-12-31 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, hele, premyslel jsem nad tim, a docela se mi to libi. Jen se bojim, ze z duvodu ze jsou vsichni zvykli, a ze ma brmlab@ vic ctenaru, by se shitstormy stejne prelevaly na nej. To by musel byt (alespon zpocatku) brmlab@ pomerne striktne moderovany. M On 31/12/2018 12.31, Pavel Ruzicka wrote:

Re: [Brmlab] Rack - kam s nim?

2018-12-29 Tema obsahu Radek Pilar
Uff, asi je na case prasknout do stolu, a rict ze tahkhle teda ne. Snajpa, chapu ze jsi nasranej. Chapu, ze kdyz jsi nasranej, tak nejdes pro ranu daleko. S nekterymi vecmi cos napsal souhlasim, s nekterymi ne. Ale forma se mi teda popravde ani trochu nelibi. Barney, Jen dve poznamky na zacatek:

Re: [Brmlab] 3d tisk v brmlabu

2018-12-28 Tema obsahu Radek Pilar
yní dost > intenzivně tisknout. Sám byl pro variantu na provoz pčispívat a tím > podporovat rozvoj Brmlabu; ale to, že má tisk for free, ho jistě potěší. > > Brm, > > Barney > > > Dne 28.12.2018 v 12:51 Radek Pilar napsal(a): >> Brm vsichni, >> popravde, kdyz v

Re: [Brmlab] 3d tisk v brmlabu

2018-12-28 Tema obsahu Radek Pilar
tisk měl vydělat na >> svůj provoz, a ideálně i rozvoj. >> >> Pokud přesto toto budeš protlačovat ze své pozice, mělo by to být nějak >> oficiálně zveřejněno a figurovat to v zápise. Člen Pinky se na tuto >> otázku s nejlepšími úmysly ptal proto, že má zájem na reprap

[Brmlab] 3d tisk v brmlabu

2018-12-28 Tema obsahu Radek Pilar
Brm vsichni, popravde, kdyz vidim tu vasnivou diskuzi na mailing listech na tema za co a jak tisknout, nevim jestli se smat, nebo brecet. Deset mailu, kvuli par stovkam rocne... Uz jen cas ktery tim zucastneni zabili ma vetsi hodnotu nez ten vytisteny filament. A to to ma jeste resit rada? Urcovat

Re: [Brmlab] Novy brmbar

2018-12-02 Tema obsahu Radek Pilar
Díky! M On 03/12/2018 01.17, Robert Holub wrote: > Ahoj brmstvo, > > Protoze hardware brmbarub se odporoucel, > Premigroval jsem to na rpi2 a pouzil posledni nackup databaze od jendy. > Ovladani zatim pres mys a klavesnici. > > Todo: > > Koupit k rpi2 zdroj (zapujcil jsem svuj) > Koupit konverto

[Brmlab] Mikroskop

2018-11-20 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj vsichni, na dnesnim meetupu zaznel navrh koupit nejaky bazarovy opticky mikroskop do biolabu. Cenove to by to vychazelo tak kolem 10k, viz napriklad: https://ostatni.bazos.cz/inzerat/97268339/Prodam-mikroskop-Jenamed.php Mame zajem? Co kdybychom se na nej slozili s tim, ze brmlab doplati zbyt

[Brmlab] Topeni

2018-11-20 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj vsichni, od spravce budovy p. Tumy mame hlaseny problem s topenim - behem tydne by to snad melo byt vyreseno. Kdo tam dorazite prvni - pokud bude zima, klidne zapnete nejaky primotop (nebo krakenka), at na meetupu nezmrzneme. Diky M ___ Brmlab m

[Brmlab] Shitstormy, respekt a jak dál

2018-11-19 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj brmlabáci, brmlabačky, brmlabčata! asi vám neuniklo, že během posledních pár měsíců atmosféra v brmlabu a na mailinglistech dost zahoustla. Několik lidí kvůli tomu už ukončilo členství, spousta dalších kvůli tomu "jenom" nechce do labu chodit a další spoustě to bere energii na brmlabení a hac

Re: [Brmlab] Shrnutí týdne

2018-11-19 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj snajpa, popravdě občas mám pocit, že to vidíš moc černě. Alespoň já tedy očekávám, že to, o co jde hlavně, je dotáhnout do labu zajímavé lidi a zajímavá témata. Lifebook seminář, školení OVB, nebo workshop homeopatie bych v labu viděl fakt nerad, i kdyby obrazně řečeno platili zlatem. Myslím,

Re: [Brmlab] Kradez clenkou Rady

2018-11-17 Tema obsahu Radek Pilar
Tyvole, ja uz fakt nevim co rict... Kurva dopice sachy! Chapu, ze jsi v tomhle pripade ciste formalne asi v pravu. Chapu ze mate spolu nejake spory. Ale fakt nechapu, proc musis porad na mailinglist hazet nejake flamebaity. Uz ponekud nakvaseny brmPredseda Mrkva On 17/11/2018 19.57, sachy wrote:

Re: [Brmlab] Svetla

2018-11-17 Tema obsahu Radek Pilar
Hele, IMHO si to niekt0 neplete. 20:17 <@niekt0> Mrkva: no cislo ktore leze na https://nat.brmlab.cz/elektrina/brmlab.txt Ja to teda interpretuji tak, ze pri tom, jak jsou bezne rozsvicena svetla mame o 1.6kW nizsi prikon. M On 17/11/2018 03.29, Jan Hrach wrote: > To bych nečekal, že i v brmlabu

Re: [Brmlab] Kdo zacáluje rack, aneb "Opensource we trust"

2018-11-15 Tema obsahu Radek Pilar
<mailto:777885138> > Web: www.martinmyska.cz <http://martinmyska.cz/> > > Specialista na redakční systémy. > Programátor na volné noze. > > > čt 15. 11. 2018 v 13:28 odesílatel Ondrej Beranek <mailto:rain...@gmail.com>> napsal: > > navrhuji v sobot

Re: [Brmlab] Kdo zacáluje rack, aneb "Opensource we trust"

2018-11-15 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, ad co: Bodax nabidl jako protiplneni za cast dluhu "Jedná se o základní desku Tyan S7025 s dvěma Xeonama E5520(deska ale sežere i dvě šestijádra X5690, nebo spíš X5675, který jdou sehnat dva za 2000 na ebay) a 32GB DDR3 ECC ramek. Dál to můžu hodit do nějaké bedny, přidat psu, hdd a cokoliv,

Re: [Brmlab] Plecky

2018-11-11 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, mame v racku dva slusne stroje psycho.brm a schiza.brm - jen zapojit a zapnout :) > "wendys" vaclav bilek (kdo to vubec je?) Vasek Bilek je b00leanuv bracha, IMHO. M On 11/11/2018 19.53, sachy wrote: > Brm, > > vcera jsme se v rainbofem bavili o tom, ze by VPSfree zafinancovalo elek

[Brmlab] Pozvanka na 12. valnou hromadu

2018-10-02 Tema obsahu Radek Pilar
Vážené brmstvo! Jest naší vzácnou povinností pozvat vás na 12. Valnou hromadu brmlabu (taktéž 12.VH), která se bude konat dne 16.10. 2018 od 19:30 v prostorách sdružení na adrese: brmlab z.s. (2. patro) Pod Kapličkou 20 Praha 3 Nesejde-li se třetina členů potřebná pro platnou řádnou Valnou hroma

Re: [Brmlab] Rozbil jsem foťák k makroskopu :-(

2018-09-27 Tema obsahu Radek Pilar
Premyslim, jestli neni podstatna i velikost snimace... M On 09/27/2018 05:47 PM, Jan Švec wrote: > Když to tak čtu, tak mi přijde, že by vám vyhovoval spíš nějakej > mirrorless s elektronickou závěrkou. > Just my two cents. > > Kermit > > On Thu, Sep 27, 2018 at 17:36, Pinky

Re: [Brmlab] ***UNCHECKED*** Re: Re: Re: Re: Posledni veci k vyreseni

2018-09-19 Tema obsahu Radek Pilar
t; přímo - pomlouvá mě u lidí, ke kterým se nedostanu, nemám k nim přímé >> komunikační kanály. Tuhle situaci už jsem jednou zažila, takhle mě >> vyštípali z první práce. Byla jsem divná, málomluvná, nechodila jsem s >> nimi na obědy. Tak mě začali za mými zády pomlouvat. Není proti

Re: [Brmlab] ***UNCHECKED*** Re: Re: Re: Re: Posledni veci k vyreseni

2018-09-19 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, lekarske tajemstvi zminil az sachy. Pred tim se nekolik lidi ozvalo (osobne a na IRC) ze to co jsi napsala bylo pres caru. Soukrome veci se proste na verejny mailing list netahaji. Tecka. Muzes mi, prosim, vysvetlit, proc za kazdym projevem nesouhlasu automaticky vidis nejake napadani a reag

Re: [Brmlab] Nove poradky

2018-09-18 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj brmstvo, sachy... popravde, po dnesni diskuzi na strese se "starou partou", kde jsme se domlouvali jak brmlab znovu poradne rozjedeme stacilo par mailu a je mi z toho nejak celkem smutno. Pinky je podle me vicemene v pohode (i kdyz si na me v nedeli zarval :) ), odvedl obrovskou hromadu prace

Re: [Brmlab] Posledni veci k vyreseni

2018-09-16 Tema obsahu Radek Pilar
+1 On 2018-09-16 18:04, Jan Svec wrote: >> Make Brmlab great again! > > Brmlab nikdy neprestal byt great. > > Kermit > > ___ > Brmlab mailing list > Brmlab@brmlab.cz > https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab > 0x88982593E60DBF0D.asc Descr

Re: [Brmlab] Posledni veci k vyreseni

2018-09-15 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj Barney, nejsem sice Black, ale moji reakci mas v textu: On 2018-09-15 09:14, Blanka "Barney" Laudová wrote: > Ahoj Blacku, > > žádal jsi od ostatních názor, tak ti jej tedy píšu. > > Předpokládám, že tvůj mail vznikl v návaznosti na ten TomScuhův. Budu to > tedy psát v tomto kontextu. > > C

Re: [Brmlab] Katastrofa v toiletlabu

2018-09-14 Tema obsahu Radek Pilar
... :D Myslim, ze jar tam je z doby, kdy se na toiletlabu mylo nadobi. M On 09/14/2018 11:41 AM, Blanka "Barney" Laudová wrote: > Buď zdráv, ó mocný vládče toiletlabu :-) > > nedávno jsem zpozorovala, že v tvém teritoriu je k mytí rukou k > dispozici pouze Jar... Jelikož jej nepovažuji za přátelsk

Re: [Brmlab] Uterni update

2018-09-11 Tema obsahu Radek Pilar
+1. Vzdycky me takoveto "hura akce", kdy se neco bastli nebo vylepsuje brmlab pohladi na dusi a zahrejou u srdicka. M On 2018-09-11 23:59, sachy wrote: > Brm, > > spolu s Mrkvou a Ruzou jsme dnes vyklidili a pretridili velkou cast socroomu. > Niekt0 navic vyrazne vylepsil brmbar a toiletlab. > >

Re: [Brmlab] Nedelni update

2018-09-10 Tema obsahu Radek Pilar
ko inkubator na teple veci , kdyby nekdo chtel pestovat lidske patogeny nebo tak :) Na chlazeni je podle me prakticky nepouzitelna. Mozna by se dala opravit, (kompresor je zda se funkcni, asi "jen" utekla cast chladiva), ale myslim ze za to to nestoji. M > > * Radek Pilar [2018-09-10 0

Re: [Brmlab] Nedelni update

2018-09-10 Tema obsahu Radek Pilar
od mrazáku - nedoléhají, takže > to jednak zbytečně žere, a jednak se tam dělá spousta námrazy. > > Myslel jsem, že by se na dveře přidělal molitan, který by to přitlačil, ale > současně je vyviklaný pant, tak nevím, jestli by to pomohlo. > > > On 9/10/18 12:39 AM, Radek Pilar wr

[Brmlab] Nedelni update

2018-09-09 Tema obsahu Radek Pilar
Brm, pote, co sprava budovy nam znovu zapojila vodu jsem pootviral, pretesnil a zkontroloval vodu v labu. Aktualne v kuchynce tece studena i tepla. TODO: 1) zkontrolovat privod elektriny k bojleru, je tam relativne slaby drat a mozna bude potreba ho vymenit za silenjsi 2) pokud bude nekde za od

Re: [Brmlab] botnik

2018-09-03 Tema obsahu Radek Pilar
labak a neco tam objektivne vylepsis, rozhodne ti nevynadam na mailinglistu, ze to mas se mnou konzultovat. M > > Ať se daří! > Daniel Handl > /jednatel/ > +420 604 209 876 > TOVARNA.CZ <http://tovarna.cz/> > > Dne 3. září 2018 12:34 Radek Pilar <mailto:mr...@mrkva.eu>

Re: [Brmlab] botnik

2018-09-03 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, On 2018-09-03 10:27, Daniel Handl wrote: > Predpokladam, ze krabice se vsema botama furt v socroomu je. Prosim tedy > cleny, kteri si mysli, ze jejich boty jsou v teto krabici (pri uklidu > SocRoomu jsem tam dal vsechny nalezene boty), aby si je bud odnesli nebo > dali do botniku a oznacili s

Re: [Brmlab] debordelizace Brmlabu

2018-09-02 Tema obsahu Radek Pilar
Jen pro ujasneni: mame vic prostoru nez na B1 a stejne veci... M On 2018-09-02 21:48, Mr.Holub wrote: > Ahoj, > > Obavam se, ze tento zpusob debordelizace je jedina cesta jak z toho ven. > Pokud je nekdo jineho nazoru, necht popise do detailu jak by to > konkretne delal a v historicky dohlednem ho

Re: [Brmlab] debordelizace Brmlabu

2018-09-02 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, a pozorujes spravne? To, ze nekdo chce nektere z tech veci, ktery ty povazujes za vhodne vyhodit, zachovat je snad v poradku, ne? A to, ze nekdo nechce aby se vyhodily cizi veci a projekty je snad taky v poradku, a neni to nejaky strasne velky odpor, ne? M On 2018-09-02 19:52, Daniel Handl

Re: [Brmlab] [Rada] debordelizace Brmlabu

2018-09-02 Tema obsahu Radek Pilar
i mmj. sachymu vycetl, ze to udelal spatne a ze "pokud to neplanuje vyuzivat tak to mel nechat na miste" (volna parafraze, ale tak jsem to interpretoval). > > > > * Radek Pilar [2018-09-02 18:47:24 +0200]: > >> On 2018-09-02 18:12, Pinky via Rada wrot

Re: [Brmlab] [Rada] debordelizace Brmlabu

2018-09-02 Tema obsahu Radek Pilar
On 2018-09-02 18:49, Pinky wrote: > Ahoj Mrkvo, > > * Radek Pilar via Rada [2018-09-02 18:29:16 +0200]: > >> Brm, >> za me - bylo by slunickove, kdyby se nevyhazovali alespon veci, ktere >> bud: >> 1) nekomu patri > > Přesně tak, všechny věci které

Re: [Brmlab] [Rada] debordelizace Brmlabu

2018-09-02 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj pinky, nezlob se na me, ale tvuj mail mne docela nadzvedl ze zidle, tak pocitej s trochu konfrontacnim tonem. On 2018-09-02 18:12, Pinky via Rada wrote: > Pokud jsi je přemístil nebo někam zastrčil tak jsi v tom nadělal > nepořádek a efektivně tak ničíš koordinovanou snahu ostatních ke které

Re: [Brmlab] [Rada] debordelizace Brmlabu

2018-09-02 Tema obsahu Radek Pilar
Brm, za me - bylo by slunickove, kdyby se nevyhazovali alespon veci, ktere bud: 1) nekomu patri 2) jsou nekde evidovane (at uz brmsklad nebo https://brmlab.cz/project/start) 3) jsou uzitecne 4) ... common sense... A kdyz uz neco takoveho chcete vyhodit, dejte alespon vedet vlastnikovi / cloveku co

Re: [Brmlab] Mereni frekvence rezonancniho obvodu mezi 14 - 15MHz

2018-08-30 Tema obsahu Radek Pilar
Na jednotky Hz asi tezko, nehlede na to, ze se ti to bude o minimalne stovky Hz rozladovat i krivym pohledem, umistenim na stole a podobne. Ale je tam osciloskop a signalni generator, takze se to da *s rozumnou chybou* zmerit. Pokud se teda bavime opravdu o rezonancnim obvodu, ne o generatoru - tam

Re: [Brmlab] Kanban board pro brmlab (Trello or other?)

2018-08-29 Tema obsahu Radek Pilar
Kazdy rozumny issue tracker by to podle me mel umet. Hele, a co takhle mit brmlabi gitlab? Mohly by tam byt veci, co jsou aktualne na githubu a jako bonus je v tom i ten issue tracker :) M On 08/29/2018 07:11 PM, Pinky wrote: > Ahoj, > > Systém lepíků mi přijde jako zajímavá možnost ale nejdůlež

Re: [Brmlab] světla

2018-08-29 Tema obsahu Radek Pilar
uteklo? > > Pracnost je to na co jsem se ptal, je to hodně pracné? Je potřeba doně > materiálu (CYKY? Nové vypínače?) > > P > > >> >> >> >> Dne st 29. 8. 2018 12:46 uživatel Radek Pilar napsal: >> >>> Schodistak by taky sel, jen by se

Re: [Brmlab] Kanban board pro brmlab (Trello or other?)

2018-08-29 Tema obsahu Radek Pilar
"případně by kontaktoval mentora konkrétního space..." - pokud ten, kdo s registraci bude mit problem nebude mentor... :) M On 08/29/2018 01:51 PM, Malanius wrote: > Ahoj, > > na meetupu sjme řešili, že by nebylo od věci mít todo jednotlivých > su-labů/roomů v něčem jako je Trello. Jak by to mohlo

Re: [Brmlab] světla

2018-08-29 Tema obsahu Radek Pilar
Schodistak by taky sel, jen by se mozna musel natahnout novy kabel i k stavajicim vypinacum, ne? M On 2018-08-29 11:45, Ondrej Beranek wrote: > nikoliv na schodistak ale na pametove rele. na schodistak by se muselo > dost veci zmenit.  > > Dne st 29. 8. 2018 11:14 uživatel Pinky

Re: [Brmlab] Názory: financování pracovišť

2018-08-19 Tema obsahu Radek Pilar
+1 pro ucet v brmbaru. M On 2018-08-19 13:35, Jan Hrach wrote: > Ahoj, > chtěl bych se zamyslet nad tím, z čeho financovat běžné provozní věci > („spotřebák“). Aktuální rozpočet brmlabu je poměrně napnutý (platíme vyšší > nájem než v Bubenské) a profit v brmbaru nevím, jestli to utáhne (+ mi přij

[Brmlab] [RFC] Mentori

2018-08-18 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj vsichni, jak uz asi velka cast z vas vi, Pinky s Barney investovali znacne usili a energii do toho udelat brmlab prijemnejsi a slunickovejsi. A predstavili nekolik konkretnich navrhu, jak a co zmenit. Nedavno sel ohledne tohoto mail na internal@, takze jiste vsichni vite o co jde :) Pro zapomn

Re: [Brmlab] rozvržení brmlabu

2018-05-28 Tema obsahu Radek Pilar
On 05/28/2018 08:58 PM, Pinky wrote: > Ahoj, > > dobrá připomínka, zjistím jestli je to i místo kde se bude teslák reálně > provozovat (zaznačené je místo kde bude uskladněn) a taky kterému HW by > teslení případně vadilo nejvíc. Bude obtížne to vybalancovat. Pro pripad nejakeho debugovani asi jo -

Re: [Brmlab] Prosba o pomoc s vyzvednutím stavebního materiálu na příčku - zásilka FOFR 3319217096

2018-05-16 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, pokud to nikdo nestihne driv tak to v ten patek vyzvednu ja - pracuju na Chodove takze je to relativne v dojezdove vzdalenosti. M On 05/16/2018 10:29 AM, Blanka Laudová wrote: > Ahoj všichni, > > nebydlíte někdo poblíž Prahy 10 - Uhříněves? Je tam třeba vyzvednout > zásilku stavebního materi

Re: [Brmlab] Příčky

2018-04-26 Tema obsahu Radek Pilar
i poslat email který bude obsahovat: >>>>  * co se děje >>>>  * od kdy do kdy se to děje >>>>  * volitelně link(y) tak aby brmáci mohli zadat zda a případně od-do >>>>    kdy můžou (nějakou alternativu k doodle >>>> >>>> * Mě

Re: [Brmlab] Příčky

2018-04-26 Tema obsahu Radek Pilar
Jo, to je standardni vyska dveri. Obcas se nekde delaji 210, ale vyrobci to casto povazuji za nestandard a nechaji si to patricne zaplatit. M On 04/26/2018 07:29 PM, Jan Hrach wrote: > Já tam vidím Výška1970 mm. > > On 26.4.2018 19:00, Radek Pilar wrote: >> No ja myslel

Re: [Brmlab] Příčky

2018-04-26 Tema obsahu Radek Pilar
No ja myslel ze je tak nejak domluvena ta sobota, ne? Lka a matky sourcnu, dvere https://www.nonstopstavebniny.cz/4694-masonite-vnitrni-dvere-bile-hladke-90-cm.html Akorat nevim jestli 80 nebo 90. M On 04/26/2018 06:43 PM, Jan Hrach wrote: > Ahoj, > materiál na další příčky je naskladněn (pro dveř

[Brmlab] Fytobrm

2018-04-23 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, na strese se objevily tri kvetinace se (zatim) zivymi rostlinami od chido. I kdyz se je budu pokouset drzet nazivu, pokud nahodou pujdete kolem a hlina bude sucha, muzete je prosim zalit? Konvicka by mela byt v blizkosti vstupnich dveri Diky M _

Re: [Brmlab] Pricky

2018-04-16 Tema obsahu Radek Pilar
On 04/16/2018 04:27 PM, Pinky wrote: > * Radek Pilar [2018-04-16 15:52:19 +0200]: > >> Pricku 12,5cm jednoduse neposkladas. Typicky mas SDK desku 12.5mm - 2x, >> protoze je stena oblozena ze dvou stran, a k tomu nosny profil - dela se >> 50, 75, 100mm (a vetsi). Celkova

Re: [Brmlab] Pricky

2018-04-16 Tema obsahu Radek Pilar
lá i tenčí, je to tak? > >> >> Dne 16. dubna 2018 14:34 Radek Pilar napsal(a): >> >>> Ja jsem pro. Jen je potreba pred stavbou rozhodnout velikost dveri, a >>> idealne i konkretni typ. Co se odpadu tyka, je moznost je natahnout v >>> pricce, pokud bude prumer

Re: [Brmlab] Pricky

2018-04-16 Tema obsahu Radek Pilar
a výhodnější cenové nabídky s > tím, že když se do té doby nic neobjeví, tak nakoupím materiál pro první > příčku v Bauhausu, a to tak, aby to v sobotu ráno bylo připravené v brmlabu. > > > On 8.4.2018 17:20, Radek Pilar wrote: >> Ahoj, >> tak jsem priblizne spocital mater

Re: [Brmlab] Pricky

2018-04-11 Tema obsahu Radek Pilar
;>>> Zdar, >>>> >>>> jenda niekde na irc povodne spominal tu akusticku verziu sadrokartonu >>>> (http://www.levnestavebniny.cz/sadrokarton-rigips-modre-ticho-.2929/) >>>> ktora je tazsia, a teda aj drahsia. Myslis ze je to overki

Re: [Brmlab] Pricky

2018-04-10 Tema obsahu Radek Pilar
dar, >>>> >>>> jenda niekde na irc povodne spominal tu akusticku verziu >>>> sadrokartonu >>>> (http://www.levnestavebniny.cz/sadrokarton-rigips-modre-ticho-.2929/) >>>> ktora je tazsia, a teda aj drahsia. Myslis ze je to overkill? >>

[Brmlab] Pricky

2018-04-08 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, tak jsem priblizne spocital material na pricky. Kvuli dvoukridlym dverim jsem musel vybrat pricku 10cm tlustou. Ceny jsou bez tmelu a barvy a za zakladni sadrokarton (mozna nekde budeme chtit protipozarni nebo vlhkuodolny). Velka pricka (5.6m x 3m) se 145cm dvermi vychazi na cca 4.5k (+4k dv

Re: [Brmlab] rozvrření Brmlabu, plán B verze 2018-04-01

2018-04-03 Tema obsahu Radek Pilar
On 04/02/2018 10:32 AM, niekt0 wrote: >>> - Je to pomerne dost materialu, 4x6x3 + 6x2.6x2 = cca 105 m2 materialu na >>>steny + 4x dvere. >> Prijde mi, ze pri hlukovem & vzduchovem oddeleni nasich aktivit se da >> uz usporit jen dost malo. > ok, len upozornujem ze je to 100K czk len na mat

Re: [Brmlab] rozložení prostor - varianta B

2018-03-29 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, popravde se mi to docela libi (ale furt ve vzduchu visi otazka tech hajzliku...). Jen bych doprostred socroomu nedaval ty sede stoly, ale ten velky socroomovy. Ty sede se pak daji rozmistit bud k oknum nebo do hw labu - v B1 tam byval: ponk, 3x stul prisroubovany na zed (to tady asi neprojd

[Brmlab] Teslak v sobotu

2018-03-29 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj vsichni, v sobotu planujeme do noveho labu vratit teslak a pri te prilezitosti ho asi zkusime provetrat :) Jestli uz nekomu chybi ozon a kraval, jste vitani se pridat :) M ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/lis

Re: [Brmlab] rozdělení brmlabu - příčky

2018-03-27 Tema obsahu Radek Pilar
priestor este moc nepozname, a podla mna postupne narazime na rozne na > prvy pohlad nie uplne zjavne problemy, typu kde je a kde nie je zima, kde ako > svieti slnko, atd, atd. > > Kazdopadne uvidime na meetupe. > > n. > > On Tue, Mar 27, 2018 at 02:43:54PM +0200, Radek

Re: [Brmlab] rozdělení brmlabu - příčky

2018-03-27 Tema obsahu Radek Pilar
Sice budu na meetupu, ale par poznamek (aby to nezapadlo) od kterych se muzeme odrazit: Co se deleni tyka, tak nejrozumejsi je delit mezi nosnymi sloupy, tzn. pricne po 6m delky (takovych segmentu mame 5). Takze mame segmenty o 6m x 8.65m = 51.9m^2. Ten se pripadne da dal rozdelit na 6m x 6m = 36m

Re: [Brmlab] Priestory - clenenie

2018-03-26 Tema obsahu Radek Pilar
Pokud udelas pricku ze sadrokartonu, nezalepis spary a priznas srouby, tak ji taky zvladnes rozebrat a prevezt na pripadne nove pusobiste. Dvere samozrejme taky. + Ta pricka bude daleko lepe izolovat hluk a prach + Nebude to vypadat jako v masokombinatu + Ten sadros bude ve vysledku levnejsi nez pr

Re: [Brmlab] brmlab bydlí!

2018-03-25 Tema obsahu Radek Pilar
No, a kdyz si tady vsichni dekujeme... Zapomnel jsi podekovat nasemu panu predsedovi, predsedo! Diky vsem! M On 03/25/2018 08:34 PM, Pavel Ruzicka wrote: > Zaroven velky dik tem, kteri se zucastnili dnesniho stehovani. > Podekovani jiste zaslouzi: > > * Pinky > * Sumie-dh > * Rainbof > * Jen

Re: [Brmlab] rozkrapnuti CCF podviceni LCD notebooku

2018-03-16 Tema obsahu Radek Pilar
Zdar, Opatrne zamest pripadny vysypany luminofor, streby odvezt do sberneho dvora nebo nekam kde se likviduje drobny elektroodpad, aby to bylo vsechno spravne zelene. M On 03/16/2018 09:49 PM, Robert Holub wrote: > Ahoj, > > podarilo se mi rozkrapnout CCF podsviceni pro LCD notebooku. > > Strepy

Re: [Brmlab] New brmlab - stav 11.1. 2018 a aktualizovaný plánek

2018-01-17 Tema obsahu Radek Pilar
Netrolluj, PE je zalezitost bezpecnosti, soubeh je zalezitost EMC. Jen pro uplnost. je to 20cm pri pouziti nestinenych kabelu, 5cm pri pouziti STP a 0cm pri pouzti STP a stinenych napajecich kabelu. Ja bych to fakt neresil. Mimochodem, mam doma asi 250m FTP Cat6 dratu, venuju labu co bude potreba

Re: [Brmlab] rekonstrukce - odpad

2017-12-21 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, jo, nejaka mezera aby tam sly protahnout nohy police zni rozumne. M On 12/21/2017 12:46 PM, Pinky wrote: > Ahoj, > > byli jsme se s Danem dneska mrknou na novém působišti a shodou okolností > jsme potkali i Fuchse, tak jsme s ním dali řeč. > > Kromě jiného jsme diskutovali i jak bude vyřešená

Re: [Brmlab] Organizace stěhování

2017-12-04 Tema obsahu Radek Pilar
Castecne. Slo to na rada@, preposlal jsem ti to, vcetne draftu odpovedi. M On 12/04/2017 12:41 PM, Ondrej Beranek wrote: > No skvele a rekli i neco jineho ? napriklad to na co jsme se ptali ? > > Dne 4. prosince 2017 11:34 Radek Pilar <mailto:mr...@mrkva.eu>> napsal(a): >

Re: [Brmlab] Organizace stěhování

2017-12-04 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, FYI - stehovaci pozaduji, aby jim nebyly videt ksichty a firemni loga. "Co se týče natáčení našich zaměstnanců po celou dobu stěhování ( i po několika upozornění od našich kluků) bez písemného souhlasu! Upozorňuji že se nesmí zveřejnit s čitelným obličejovým a firemním záznamem." M On 11/08

Re: [Brmlab] Valna Hromada se blizi

2017-11-29 Tema obsahu Radek Pilar
To nestihame, pozvanka musi jit minimalne 14 dni predem. On 11/29/2017 02:36 PM, Daniel Handl wrote: > Ahoj, > > seznam se mi libi :) > > Kolikatyho to bude? 12.12. je takovy hezky cislo :) > > > Ať se daří! > Daniel Handl > /jednatel/ > +420 604 209 876 > TOVARNA.CZ > > Dne 2

Re: [Brmlab] ruka

2017-11-07 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, mas nekde seznam? Sice jsem na tom s casem taky zoufale, ale kdybych mel chvilku tak bych snad s necim mohl pohnout. M On 11/07/2017 06:43 PM, Pinky wrote: > Ahoj, > > mám nataženou ruku a nemůžu aktivně stěhovat (1) v chemlabu je ještě > potřeba udělat několik věcí (netriviálně málo). Najde

Re: [Brmlab] pripravy na stehovani a dalsi organizace

2017-08-10 Tema obsahu Radek Pilar
A aby se to neztratilo, tak ja muzu taxikovat taky relativne velkym autem (ne tak velky jako u predrecniku, ale myslim ze rozumne velky na stehovani). Akorat si to musim domluvit v praci. M On 08/10/2017 01:35 PM, Tomáš Břinčil wrote: > Můžu se nabídnout s Nissan Pathfinder, když sklopím druhou

Re: [Brmlab] Kapaliny v mrazaku

2017-07-23 Tema obsahu Radek Pilar
Jo, akorat to mohlo skoncit par stehama na sachyho ruce... On 07/23/2017 02:01 PM, George Blackhead wrote: > Sry, ale podle tveho vypraveni to zni usmevne... :-D > > -Original Message- > From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of sachy > Sent: Saturday, July 22, 2017 6:24

Re: [Brmlab] KO zesilovac

2017-07-22 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, jen pro info - max je v tomhle podle me (sedel jsem vedle) nevinne - pripojil notebook k mixaku, ozvalo se klasicke lupnuti a pak zacal zesik (v subwooferu) brumit na asi 100Hz - nereaguje na hlasitost, a brumi i s odpojenym vstupem na vsech kanalech. Napady vitany. M On 07/22/2017 05:41 PM,

Re: [Brmlab] Přednáška o reflow BGA - jednom z největších mýtů, možná i s ukázkou

2017-05-25 Tema obsahu Radek Pilar
... Talknight? On 05/25/2017 08:14 AM, Petr Čermák wrote: > Ahoj, tady Borax, mám připravenou přednášku na toto téma, pokud to > někoho zajímá, napište mi, kdy by se to hodilo a pokusím se vybrat pro > všechny vhodný termín. > Díky, > Petr Čermák ;) > > > _

Re: [Brmlab] termovize

2017-05-24 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, Je to FLIR. Rozliseni 120x160px. A mozna jsem schopny ji sehnat. Otazka je na jak dlouho a co s ni planujete. M On 05/24/2017 02:21 PM, Ondrej Beranek wrote: > Ahoj, > > nejlevnější termovize je FLYR stojí do 10k dá se jako webcam připojit > k mobilu. Obecně vzato je termovize drahá sranda.

Re: [Brmlab] Lednice

2017-04-07 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, Nemas prosim priblizne rozmery te lednice (nebo typ, abych ty rozmery dohledal)? Jinak, mam pocit ze lednici neni problem prevezt nalezato, pokud se vypne par dni pred vypnutim (pokud je samoodmrazovaci, je potreba pockat aby se vyparila voda a nevylila se dovnitr) a po prestehovani (aby ste

Re: [Brmlab] Přednášky - medicína

2017-04-07 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, za me vsechno :), ale nevim jak na tom budu s casem... Mrkva On 04/07/2017 10:45 AM, Blanka Laudová wrote: > > Brm všichni, > > mám v plánu nabídnout v brmu zrealizování několika > přednášek/talků/workshopů na různá medicínská témata (anatomie, > genetika, chirurgie, zobrazovací metody). Tabu

Re: [Brmlab] Přednášky - medicína

2017-04-07 Tema obsahu Radek Pilar
Ahoj, ad psychowalkman - muzes donest, mozna by to chtelo vymyslet experiment na overeni funkcnosti od placeba, ale moc me nenapada jak... ad zapper - to snad ne proc a k cemu? Mrkva On 04/07/2017 01:36 PM, Milan Zlamal wrote: > Cau Barney, > mel zajem o vsechno z toho listu, mozna bude ale p

  1   2   3   >