Re: [Talk-cz] Jak zadám přesné souřadnice (WGS-84 nebo S-JTSK)

2017-11-07 Per discussione Dalibor Jelínek
Čau, možná nechápou přesně tvůj problém, ale v JOSM stačí dát Shift+D a zadat souřadnice a na ty zadané souřadnice se přidá nový bod. (Nebo je to v menu Nástroje->Přidat uzel) Dalibor From: Michal Poupa [mailto:michal.po...@gmail.com] Sent: Wednesday, November 8, 2017 8:33 AM To:

Re: [Talk-cz] Jak zadám přesné souřadnice (WGS-84 nebo S-JTSK)

2017-11-07 Per discussione Michal Poupa
díky za radu Ztáhl jsem si ten JOSM. Souřadnice tam dokážu zobrazit ale nikoliv zadat přesně - editovat musel jsem ten pomník taht myší a trefit to ... je velmi divné že taková věc jako souřadnice ve WGS-84 nelze přímo editovat .. Import by asi šel to jsem nezkoušel.. Dne 7. listopadu 2017

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
-- Původní e-mail -- Od: Martin Ždila Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 8. 11. 2017 8:14:55 Předmět: Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování " 2017-11-08 8:01 GMT+01:00 Marián Kyral

[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 378

2017-11-07 Per discussione Tom Ka
Ahoj, je dostupné vydání 378 týdeníku WeeklyOSM: http://www.weeklyosm.eu/cz/archives/9548 * WindyMaps od Seznamu. * SotM CZ 2017! * Školení Apliny. * Lavinová mapa Nízkých Tater. * Expirace linek MHD. * Klasifikace řek. * Kanadské Prušánky. * Podíl pohlaví v OSM. * Pizza pro OSM. * Japonské GPS

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Martin Ždila
2017-11-08 8:01 GMT+01:00 Marián Kyral : > > Se mi moc nechce věřit, že by v německu měli zmapované úplně všechny > soukromé bazény. Možná jen "emigroval" ;-) (a v dobré víře nám tu dělá > nepořádek). > Možno mu v Nemecku už zakázali editovať, tak migroval do čiech ;-) -- Ing.

[OSM-talk] Export Tool 3.0 | Webinar 15th November 2017

2017-11-07 Per discussione Mhairi O'Hara
Hello everyone, The Humanitarian OpenStreetMap Team (HOT) is hosting a community webinar next week on the 15th November 2017 (12.00pm GMT) on the recently released Export Tool 3.0. The new version went live in September at https://export.hotosm.org/. The online tool

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
-- Původní e-mail -- Od: majka Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 8. 11. 2017 7:50:32 Předmět: Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování " 8. listopadu 2017 7:19:47 CET, "Marián Kyral"

Re: [Talk-it] import di tutti gli edifici del Canada

2017-11-07 Per discussione Aury88
Federico Cortese wrote > Quando ho iniziato a mappare, gli edifici si contavano sulle dita, ce > n'era solo qualcuno sparso qua e là e devo dire che questo mi > scoraggiava: la mappa era palesemente incompleta e ritenevo > impossibile compiere un buon lavoro per inserire tutti i fabbricati, >

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
8. listopadu 2017 7:19:47 CET, "Marián Kyral" napsal: >Podle mně má smysl tagovat jen ty bazény, které jsou zakopány do země. >Typicky u nějaké vily. A vždy důsledně tagovat access=private. > >Mapovat malé bazény je podle mně zbytečné. Ty tam můžou být jeden rok, >druhý >rok,

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Majka
8. listopadu 2017 7:19:47 CET, "Marián Kyral" napsal: >Podle mně má smysl tagovat jen ty bazény, které jsou zakopány do země. >Typicky u nějaké vily. A vždy důsledně tagovat access=private. > >Mapovat malé bazény je podle mně zbytečné. Ty tam můžou být jeden rok, >druhý >rok,

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
-- Původní e-mail -- Od: Pavel Bokr Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 8. 11. 2017 1:25:26 Předmět: Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování " Ostatni jsem z automatickeho prekladu nepochopil.

Re: [OSM-talk-fr] Cartopartie : Libre information sur les services de santé, tous acteurs, tous concernés ! jeudi 16 novembre à Digne

2017-11-07 Per discussione Jean-Christophe Becquet
Le 26/09/2017 13:40, Jean-Christophe Becquet a écrit : > nous préparons une journée « cartopartie des services » > sur le thème de la santé, jeudi 16 novembre 2017 de 9h à 18h > à Digne. Bonjour, Les derniers préparatifs sont en cours

Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
-- Původní e-mail -- Od: Jan Macura Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 7. 11. 2017 23:23:30 Předmět: Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka! " 2017-11-07 22:41 GMT+01:00 Marián Kyral

Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
-- Původní e-mail -- Od: Petr Vejsada Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 7. 11. 2017 23:27:49 Předmět: Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka! "Ahoj, Honza M. popisuje tu jasnou věc, že aktualizací by se úplně

Re: [OSM-talk-fr] Rappel réunion 8 novembre / groupe local OSM/Toulibre à Toulouse

2017-11-07 Per discussione Jean-Guilhem Cailton
Bonjour, Pour rappel, la prochaine réunion du groupe local OSM, hébergée par Toulibre au Centre culturel Bellegarde, est ce soir mercredi 8 novembre. Nous pourrons parler notamment : - de la préparation de la participation au Capitole du Libre, et de la tenue du stand OSM, - de la recherche par

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Pavel Bokr
Tak odpovedel nemecky, jsem mimo i s automatickym prekladacem. Klidne se toho nekdo ujmete s tim, ze ja nemcinu neovladam. A klidne se optejte na zdroj, je to zrovna ten bazen, ktery na bingu neni videt. Z automatickeho prekladu teda vyletelo, ze to dela i kvuli hasicum. Hasici maji zdroje

[Talk-cz] šestý brněnský mapathon na Masarykově univerzitě

2017-11-07 Per discussione r.stampach
Zdravím, jsem zaměstnancem Geografického ústavu Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity. Na našem Geografickém ústavu (Kotlářská 2, Brno) se pravidelně uskutečňují brněnské Missing Maps mapathony pro organizaci Lékařů bez hranic, kde se vytváří data OpenStreetMap pro krizové části světa,

Re: [Talk-it] INSPIRE: compatibilità ODbL Vs. CCbySA3.0 Italia

2017-11-07 Per discussione Federico Cortese
On Nov 7, 2017 23:31, "Maurizio Napolitano" wrote: foto agea? Esattamente... speranze su rilascio open? Ciao, Federico ___ Talk-it mailing list Talk-it@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-it

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Pavel Bokr
Okomentoval jsem mu tohle https://www.openstreetmap.org/changeset/50255219#map=19/49.95643/14.03075 zacal jsem jednodussima vecma na zdroje jsem se zatim neptal, zkusil jsem anglictinu a cestinu (anglicky moc neumim tak me nekamenujte za chyby). Jestli odpovi muze se zkusit pridat nekdo dalsi

Re: [Talk-it] Sentiero Europeo E5 - nomi su highway

2017-11-07 Per discussione carlo folini
Ciao, la prassi corretta penso proprio sia quella di non metterli sulle way... E' capitato anche a me di incontrarli sulle way quando effettivamente andrebbero solo sulla relation. Li ho sempre lasciati se la way non ha un nome proprio, anche se probabilmente è sbagliato in linea teorica. Ho

Re: [Talk-it] JOSM relazioni spezzate

2017-11-07 Per discussione carlo folini
Ho corretto l'ordine della relazione dell'alta via della Valmalenco, mi sembra più coerente così... Il giorno 6 novembre 2017 19:51, carlo folini ha scritto: > A me non sembra ok la relazione dell'Alta via della Val Malenco ;-) > > Per lo meno guardando WayMarkedTrail...

Re: [Talk-it] INSPIRE: compatibilità ODbL Vs. CCbySA3.0 Italia

2017-11-07 Per discussione Maurizio Napolitano
> Catalogo nazionale numeri civici, georeferenziati, aggiornato al 2012: > http://www.pcn.minambiente.it/geoportal/catalog/search/resource/details.page?uuid=%7BE9FA8B9E-9A57-4DAD-A24C-C2C7BE5FD85A%7D dataset pessimo con molti errori e cmq vecchio > Toponimi d'Italia: >

[Talk-it] Sentiero Europeo E5 - nomi su highway

2017-11-07 Per discussione dvdzero
Ciao Data la relazione http://www.openstreetmap.org/relation/934999 del Sentiero Europeo E5, vedo un sacco di highway facenti parte di questa relazione con name=E5 oppure name=Via Tizio, E5 (e anche tutte le varianti nelle varie lingue) Io partirei col fare pulizia di tutti questi name a mio

Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

2017-11-07 Per discussione Petr Vejsada
Ahoj, Honza M. popisuje tu jasnou věc, že aktualizací by se úplně všechny budovy v RUIAN posunuly. Na východě hodně, jinde méně, ale posunuly by se. A nejde jen o budovy, ale o všechny geometrie (parcely, hranice všech možných administrativních celků, ...) Přeci je blbost přetransformovat jen

Re: [Talk-it] Auto incastrata

2017-11-07 Per discussione Davide Sandona'
non sono della zona, ma per curiosità ho provato a controllare con le immagini satellitari. Su OSM, Via De Cristoforis esiste, è mappata come una strada ad una sola corsia, ma cosa più importante, non ha sbocchi d'uscita. Al momento non ci sono sentieri collegati. Guardando Google Maps invece, si

Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

2017-11-07 Per discussione Jan Macura
2017-11-07 22:41 GMT+01:00 Marián Kyral : > Mně jo. Proto bych přetrasoval i ty ostatní. Ale taky na to můžeš jít z > opačné strany, nastavit si posun v pluginu a nic ti nebude přečuhovat. A já > si ten posun tady u nás na severovýchodě zase smažu. Nebudu pak muset > řešit, že

Re: [Talk-it] INSPIRE: compatibilità ODbL Vs. CCbySA3.0 Italia

2017-11-07 Per discussione Davide Sandona'
questo dataset era già stato messo in luce su questa lista da altri utenti. In poche parole, i dati relativi alla numerazione civica non sono adatti ad un import perché sono incompleti ed imprecisi.

[Talk-it] Auto incastrata

2017-11-07 Per discussione emmexx
Non è una richiesta d'aiuto per un tag ma una news legata ad un altro colpito da un navigatore: http://milano.corriere.it/foto-gallery/cronaca/17_novembre_07/como-auto-incastrata-carate-urio-navigatore-vigili-del-fuoco-da674294-c3da-11e7-8679-22cd098c4574.shtml Se qualcuno passa da quelle parti

Re: [OSM-talk-fr] Cherche photos pour illustrer osm.fr

2017-11-07 Per discussione Brice MALLET
Il y a beaucoup de photos prises lors des Opérations Libres et je me rappelle celle de Chéméré avec des photos de cartopartie dans les rues de qualité. Libertic nous lit sur cette liste ? Cordialement Brice Mallet On 02/11/17 19:51, Florian LAINEZ wrote: Hello, Nous avions parlé en début

Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
7. listopadu 2017 22:05:13 SEČ, Jan Macura napsal: >Ahoj, > >2017-11-07 14:01 GMT+01:00 Marián Kyral : > >> -- Původní e-mail -- >> Od: Petr Vejsada >> Komu: talk-cz@openstreetmap.org >> Datum: 7. 11. 2017 13:50:40 >>

Re: [Talk-dk] Adding housenumbers with StreetComplete

2017-11-07 Per discussione Lars Gravengaard
Hi Tobias > I have read that in your country, most (all?) housenumbers are imported from an official source, regularly. That true, pls read here > http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Adresser or

Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

2017-11-07 Per discussione Jan Macura
Ahoj, 2017-11-07 14:01 GMT+01:00 Marián Kyral : > -- Původní e-mail -- > Od: Petr Vejsada > Komu: talk-cz@openstreetmap.org > Datum: 7. 11. 2017 13:50:40 > > Tak myslíte, že mám ty geometrie v RUIAN updatnout? > > Myslíš, že se něco

Re: [Talk-cz] Jak zadám přesné souřadnice (WGS-84 nebo S-JTSK)

2017-11-07 Per discussione <0174
Ahoj, pokud používáš iD, tak to zřejmě nejde: https://help.openstreetmap.org/questions/45846/coordinates-when-editing-in-osm-using-id-editor Nicméně v Potlatchi jdou alespoň souřadnice zobrazit: Možnosti -> Show mouse latitude/longitude. Nicméně doporučuju používat JOSM, tam se dají body

[Talk-dk] Adding housenumbers with StreetComplete

2017-11-07 Per discussione Tobias Zwick
Hi, I am the author of StreetComplete, an Android app with with which surveyors can add data to the map directly. More Info here: https://github.com/westnordost/StreetComplete Amongst other things, the app incites its users to add housenumbers to buildings. I have read that in your country, most

Re: [Talk-de] JOSM installieren - FireFox, Win8

2017-11-07 Per discussione Markus
Hallo Chris, hallo Martin, erst mal danke für die Tips: >> probiere es doch mal mit dem Win-Installer. > > Oder (meine Bevorzugung): > Manueller Start via Kommando im Desktop-Symbol (Icon). > "C:\Program Files (x86)\java\jre8\bin\java.exe" -Xmx1000m  -jar > \apps\josm\josm-tested.jar Wer kann

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
Dne 7.11.2017 v 18:18 majka napsal(a): > > @Marián + ostatní: > Později ho ještě popoženu, zrovna jsem na odchodu od PC. Ale nabízím > "překladatelské služby", pokud by mu někdo nevládnoucí němčinou chtěl > napsat v konkrétním místě - ať to nevypadá, že si sama vymýšlím. > Kdybychom ho opravdu

[Talk-it] INSPIRE: compatibilità ODbL Vs. CCbySA3.0 Italia

2017-11-07 Per discussione Francesco Pelullo
Ciao a tutti, Prendo spunto dalla tabella di compatibilità ODbL segnalata alcuni giorni fa in un altro thread: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/ODbL_Compatibility e dai tanti messaggi di import civici che stanno girando in questo periodo in lista. La mia considerazione è: perché non

Re: [Talk-it] False ciminiere

2017-11-07 Per discussione Martin Koppenhoefer
sent from a phone > On 7. Nov 2017, at 15:36, Volker Schmidt wrote: > > con > man_made=tower > tower:type=chimney > che sono tutt'altro che ciminiere. a parte il caso concreto dell’import, le ciminiere non sono un sottotipo dei torri. Non sarebbe meglio usare

Re: [Talk-at] GUSTmobil Haltepunkte (Graz Umgebung Sammel-Taxi)

2017-11-07 Per discussione Gerald Grabner
Hallo Herr Pichler, meine letzte Mail ist leider "abgetrennt" worden, weil mir nicht bewusst war, dass kein html akzeptiert wird. Hier ist nochmal der Inhalt: "Das wäre natürlich super! Mit OGD habe ich mich nicht beschäftigt, d.h. hinsichtlich Datenvorgabe kann ich nur sagen, dass die Daten

Re: [Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
Ano, správně, Korrekturen für OSM Inspector = opravy pro OSM Inspector. Podle mě automatická editace jak vyšitá - někde něco najde, a začne do toho hned vrtat. + Přesně, ty zdroje co cituje ty změny jednoznačně neobsahují. U toho "mého" changesetu, kde se dohadujeme, se z něj konkrétní zdroj

Re: [Talk-it] Import Civici Valle d'Aosta

2017-11-07 Per discussione Alessandro Palmas
Il 07/11/2017 17:47, Andrea Musuruane ha scritto: Ciao, 2017-11-06 9:20 GMT+01:00 Rallysta74 >: Direi, visto lo username, che si tratti della Centrale Unica del Soccorso - Protezione Civile Valle d'Aosta... Mi ha risposto

[Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Pavel Bokr
Ahoj, pres overpass turbo jsem si vytahl editace v mem okoli, na prvni pohled skace sem tam po mape a na malickych uzemich se soustredi na velike detaily - na takove, na ktere ani ja ve svem meste nedelam (dej prednost v jizde nebo primapoval bazeny na zahradach), protoze mi prijdou

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
Dne 7.11.2017 v 15:34 majka napsal(a):Plus (parafrázuji, a jen trochu přeháním) ...Andere OSM Mitstreiter auch aus Tschechien fabrizieren viel mehr falsche Einträge oder "nur" schlampig gezeichnete Wege und Flächen  > Tedy: Ostatní i z Čech tam sypou mnohem víc špatných záznamů nebo > "jen"

Re: [OSM-talk-fr] Rencontre parisienne le vendredi 10 nov - gare de Lyon

2017-11-07 Per discussione Francois Gouget
Des mappeurs près de la Gare de Lyon. Ça tombe bien. Après mon dernier passage j'ai noté quelques problèmes avec les boîtes de la gare mais comme je ne vais probablement pas y retourner avant un certain temps je ne peut pas les corriger moi-même. Alors si quelques bonnes âmes charitables

Re: [Talk-it] Import Civici Valle d'Aosta

2017-11-07 Per discussione Andrea Musuruane
Ciao, 2017-11-06 9:20 GMT+01:00 Rallysta74 : > Direi, visto lo username, che si tratti della Centrale Unica del Soccorso - > Protezione Civile Valle d'Aosta... > Mi ha risposto Osvaldo. Riassumendo, il NUE 112 in VdA usa in parte OpenStreetMap per la localizzazione delle

Re: [Talk-it] R: Import Dati regione Puglia

2017-11-07 Per discussione Maurizio Napolitano
> Non credo che una PA risponda a richieste di autorizzazioni specifiche, > quando già distribuisce i dati sotto una licenza dichiarata compatibile. > Però sarei felice di essere smentito :-) Guarda io penso che ogni PA che ha rilasciato i dati, dopo la lunga lotta che ha fatto per arrivare a

[Talk-it] False ciminiere

2017-11-07 Per discussione Volker Schmidt
Ho per caso trovstp un poroblema difso con gli import in Vento del 2011 e 2012 che sembra è scappato finora: C'è un numero elevato di oggetti taggati con man_made=tower tower:type=chimney che sono tutt'altro che ciminiere. La magior parte dei problemi sono orri mediovali taggati in questo modo.

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
No, přítel na mailu mi vysvětlil, že problém máme jen my. Dovolila jsem si napsat, že výhrady se netýkají jen jednoho changesetu, ale že považujeme ty editace (i kvůli množství) za podivné a bylo by dobré se domluvit. Odpověď:...Suspect ist, dass ihr dies hier anscheinend als Spiel, oder

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Jan Martinec
On 11/07/17 14:33, Marián Kyral wrote: Kde prosím tě mapuješ? Konflikt při nahrávání jsem už neviděl strašně dlouho. Možná to bude i tím, že jsem si zvykl před odesláním na server provést aktualizaci dat ze serveru. Marián To není problém - stačí sáhnout na něco, co je v dlouhý relaci, a

Re: [Talk-at] GUSTmobil Haltepunkte (Graz Umgebung Sammel-Taxi)

2017-11-07 Per discussione Arnold Pichler
Sg. Herr Grabner! Ich würde gerne die Haltepunkte von ISTmobil / GUSTmobil für die möglichst einfache Eintragung in die OSM bereitstellen. Können Sie mir evtl. eine Formatvorlage geben, wie sie das gerne hätten, so dass für Sie möglichst wenig Arbeit entsteht? Auch z.B. mit evtl. zusätzlichen

Re: [OSM-talk-fr] osm13 ne répond(ait) plus...

2017-11-07 Per discussione Christian Quest
Le 07/11/2017 à 10:00, gergero a écrit : > Ils sont ici: http://osm13.openstreetmap.fr/~cquest/routes/ > "nouveau" que je suis, je découvre effectivement ces outils. Peut-on lancer une mise à jour des fichiers d'écart en csv, ou la mise

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
Kde prosím tě mapuješ? Konflikt při nahrávání jsem už neviděl strašně dlouho. Možná to bude i tím, že jsem si zvykl před odesláním na server provést  aktualizaci dat ze serveru. Marián -- Původní e-mail -- Od: majka Komu: OpenStreetMap Czech Republic

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
Ad JOSM - nastavení changesetů: používám vše podle chuti a nálady, funguje to slušně ve všech nastaveních. Nahrávání po částech taky používám, ale to má mouchy v konfliktech, kdy to pak víceméně spadne do té metody ponechání otevřeného changesetu a postupného nahrávání. Už jsem taky nahrávala

[Talk-cz] Jak zadám přesné souřadnice (WGS-84 nebo S-JTSK)

2017-11-07 Per discussione Michal Poupa
Dobrý den, mám dotaz jak zadám pomníku např. https://www.openstreetmap.org/edit#map=19/50.08475/12.44922 přesné souřadnice když je vím (S-JTSK nebo WGS-84) ? Používám webový Editor. Michal ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org

[Talk-gb-westmidlands] Holbrook

2017-11-07 Per discussione Andy Mabbett
Although I have been editing OSM for some years I don't use relations much. I've just created one for Holbrook, a stream near where I grew up, in North Birmingham: https://www.openstreetmap.org/relation/7715239#map=14/52.5407/-1.9054 Please will someone sanity-check it? Two issues in

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione jzvc
Dne 7.11.2017 v 14:07 majka napsal(a): Tak zatím zpráva o stavu debaty pro ty, co německy nevládnou. Uživatel fell3 zdárně komunikuje, stejně zdárně se vyhýbá konkrétní informaci o tom, jaké zdroje používá (tedy podle mého kecá, údajně tisíce záznamů cyklopřátel z Čech -> můj překlad: při troše

Re: [Talk-GB] Prow_ref format

2017-11-07 Per discussione Philip Barnes
On Mon, 2017-11-06 at 13:57 +, Robert Whittaker (OSM lists) wrote: > the RoW within that area.) > > FYI: AFAIK, the value in rowmaps isn't supposed to be a ref for use > in > OSM, and has been deliberately standardised to suit the author's aims > and database structure. The initial two

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
Tak zatím zpráva o stavu debaty pro ty, co německy nevládnou. Uživatel fell3 zdárně komunikuje, stejně zdárně se vyhýbá konkrétní informaci o tom, jaké zdroje používá (tedy podle mého kecá, údajně tisíce záznamů cyklopřátel z Čech -> můj překlad: při troše štěstí Strava, + to co je standardně v

Re: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka!

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
-- Původní e-mail -- Od: Petr Vejsada Komu: talk-cz@openstreetmap.org Datum: 7. 11. 2017 13:50:40 Předmět: [Talk-cz] Fungující transformace z Křováka! "Ahoj, jsem si zase chvíli hrál se spatial_ref_sys. Do postgisu se dostal oficiální řádek se SRID 5514,

Re: [OSM-talk-fr] Hiérarchie des relations d’itinéraire cyclistes

2017-11-07 Per discussione Axelos
coucou, Le 06/11/2017 à 18:36, Adrien Grellier a écrit : > Ta page est claire, mais l'exemple que tu prends n'est pas matérialisé > dans OpenStreetMap ! > > En effet, la boucle de la Moselle n'est pas découpée en relations enfants : >

Re: [OSM-talk] Hillshading on OSM maps

2017-11-07 Per discussione Martin Koppenhoefer
sent from a phone > On 7. Nov 2017, at 12:22, Mateusz Konieczny wrote: > > For examples of places where OSM seems to have higher quality than relief see > sloped lakes in Tatra... true, if the idea is to improve resolution of the height data, partially, this could

Re: [OSM-talk] Hillshading on OSM maps

2017-11-07 Per discussione Mateusz Konieczny
For examples of places where OSM seems to have higher quality than relief see sloped lakes in Tatra mountains at http://www.openstreetmap.org/#map=15/49.2044/20.0272=C On 7 Nov 2017 8:48 a.m., "Martin Koppenhoefer" wrote: > > > sent from a phone > > > On 7. Nov 2017, at

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
Komunikuje, zrovna jsem psala další komentář. Ovšem je značně ... buď nechápavý nebo to dělá schválně. Na dotaz, na základě čeho to zmapoval, odpovídá "JOSM". Na výtku, že mapuje blbě (chybí to označení jako soukromé), se k tomu "někdy" - rozuměj na svatého Nikdy, podle jiných případů - vrátí.

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Michal Fabík
2017-11-07 11:31 GMT+01:00 majka : > Na nekompatibilní zdroje map jsem ho taky upozornila. > Takže jediná možnost je zatím asi kontrolovat a prudit komentáři. Ahoj, nekompatibilní zdroje by určitě zajímaly Data Working Group (d...@osmfoundation.org), něco s nimi

Re: [Talk-it] Ubicazione defibrillatori

2017-11-07 Per discussione Andreas Lattmann
>nel name puoi mettere per esempio il numero progressivo. Ma non è meglio mettere il numero progressivo in ref? Andreas Lattmann -- Inviato dal mio dispositivo Android con K-9 Mail. Perdonate la brevità. ___ Talk-it mailing list

Re: [Talk-it] Ubicazione defibrillatori

2017-11-07 Per discussione Andreas Lattmann
>avere senso un campo description="defibrillatore nella Palestra X" per >una immediata identificazione del posto (un indirizzo potrebbe indicare > >un edificio con diversi interni) Oppure usare il tag defibrillator:location=* Andreas Lattmann -- Inviato dal mio dispositivo Android con K-9

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Jan Martinec
Jo takhle, už rozumím. Njn, to je všude, v Praze pro změnu turisti šoupou adresní body nebo přejmenovávají ulice do svých jazyků ;) Zdar, HPM Dne 7. 11. 2017 11:24 napsal uživatel "Janda Martin" : > Omlouvam se neumim se moc vyjadrovat. > At si edituje u sebe doma ma byt

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
No, hodila jsem mu tam komentář včetně výzvy, ať pokud možno zvětší changesety a dává lepší komentáře. Nedávno ho za to sprdnul i kolega Germán. Jestli to k něčemu bude, to netuším - i tomu zmiňovanému vysvětlil, že to tak dělá údajně kvůli tomu, že mu při jeho hromadě editů JOSM padá. Nahrávat to

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Janda Martin
Omlouvam se neumim se moc vyjadrovat. At si edituje u sebe doma ma byt chapano tak ze nezna RUIAN a LPIS, dalsi ceske zdroje dat a postupy mapovani. Coz vede k tomu ze objekty z vyse zminenych dat spise poskodi nez vylepsi. M From: "Jan Martinec" To: "OpenStreetMap

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Jan Martinec
Jo, taky jsem s ním loni nějaké armchair-edity řešil, a chvilku se uklidnil. Když zase řádí, spíš bych to řešil na těch changesetech (pokud bude ochoten komunikovat - minule se tvářil dost všeznale), block je až krajní řešení. Co se mi vůbec nelíbí, je ten návrh "edituj jen tam, kde bydlíš" -

Re: [OSM-talk] Hillshading on OSM maps

2017-11-07 Per discussione joost schouppe
On 3: I'm not sure I understand correctly, but I guess I would enjoy correcting mountains like these: http://www.openstreetmap.org/#map=15/-15.0325/-68.6564=C 2017-11-07 9:45 GMT+01:00 Martin Koppenhoefer : > > >

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
Primárně mi jde o to, že to mapuje patrně podle zdroje, který je nekompatibilní - k něčemu kompatibilnímu (kromě návštěvy toho dotyčného) se mi nepodařilo prohrabat a ta zeď vypadá jako překážka toho, aby tam bylo vidět jinak. 2017-11-07 10:26 GMT+01:00 Marián Kyral : > Ahoj, >

Re: [Talk-it] Ubicazione defibrillatori

2017-11-07 Per discussione Francesco Piero Paolicelli
nel name puoi mettere per esempio il numero progressivo. Spesso i DAE sono all'interno di progetti integrati come Città Cardioprotette e quindi sono numerati DAE 29 ect ect p Il giorno 7 novembre 2017 10:10, Alessandro Palmas < alessandro.pal...@wikimedia.it> ha scritto: > Il 07/11/2017 10:05,

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Marián Kyral
Ahoj, -- Původní e-mail -- Od: majka Komu: talk-cz@openstreetmap.org Datum: 7. 11. 2017 10:07:38 Předmět: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování " Raději samostatně. Procházela jsem editace uživatele fell3 a zdají se mi velmi podivné. Asi by bylo

Re: [OSM-talk] New OSM Quick-Fix service

2017-11-07 Per discussione Yuri Astrakhan
TLDR; Please read my previous email, and lets discuss the actual tool, its capabilities, and how it can fit and add value to OSM ecosystem, while minimizing potential negatives. Frederik, I have offered to have a direct video conversation with you to better understand your concerns, explain my

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Miroslav Suchy
Dne 7.11.2017 v 10:04 majka napsal(a): > Není tu někdo, kdo by měl informace např. o Kunraticích u Cvikova? Changeset > >  jednoznačně blbě, protože aktivně > zmapoval někomu nepřístupnou cestu na zahradě

Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione Janda Martin
Zdravim, uzivatel fell3 se zde jiz resilt. Myslim ze jsem mu i neco psal do komentare changesetu. Radeji bych ho zablokoval. Neni moc ochotny spolupracovat. Je to nemec tak at si edituje u nich doma. Nejsem si jisty mozna maji nejakou bandu cyklistu kteri "mapuji". Ve skutecnosti spis mazou

Re: [Talk-it] Ubicazione defibrillatori

2017-11-07 Per discussione Alessandro Palmas
Il 07/11/2017 10:05, Gianluca Boero ha scritto: Ciao... immettendo nella pagina principale di OpenStreetMap la parola "defibrillatore", vengono elencati numerosi punti. Vedo che molti riportanto addr:city , postcode e street. Oltre che un name che contiene Defibrillatore (a volte

[Talk-it] Ubicazione defibrillatori

2017-11-07 Per discussione Gianluca Boero
Ciao... immettendo nella pagina principale di OpenStreetMap la parola "defibrillatore", vengono elencati numerosi punti. Vedo che molti riportanto addr:city , postcode e street. Oltre che un name che contiene Defibrillatore (a volte defibrillatore via Garibaldi). E' corretto inserire il

[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

2017-11-07 Per discussione majka
Raději samostatně. Procházela jsem editace uživatele fell3 a zdají se mi velmi podivné. Asi by bylo dobře ho rychle zabrzdit, protože jich přibývá nepřiměřeným způsobem. Není tu někdo, kdo by měl informace např. o Kunraticích u Cvikova? Changeset

Re: [OSM-talk-fr] osm13 ne répond(ait) plus...

2017-11-07 Per discussione gergero
> Ils sont ici: http://osm13.openstreetmap.fr/~cquest/routes/ > "nouveau" que je suis, je découvre effectivement ces outils. Peut-on lancer une mise à jour des fichiers d'écart en csv, ou la mise à jour se fait-elle

Re: [Talk-it] import di tutti gli edifici del Canada

2017-11-07 Per discussione Federico Cortese
2017-11-07 7:59 GMT+01:00 Aury88 : > > tutto vero, ma io non parlavo di qualità del dato ma di inclusività del > progetto. > se la mappa di diventa solo un unione di database in aree che non sono già > coperte da una comunità locale imho si compromette la possibilità che

Re: [Talk-de] Deutsche Namens-Tags in ...

2017-11-07 Per discussione Sven Geggus
Markus wrote: > 4. Wenn jemand lokale Namen in anderen Schriftsystemen abbildet, >damit Menschen die die ursprünglichen Schrift nicht lesen können, >wenigstens den Namen lautmalerisch nachbilden können, >dann macht das m.E. Sinn. Jain. In der Regel kann das ein

Re: [OSM-talk] Hillshading on OSM maps

2017-11-07 Per discussione Martin Koppenhoefer
sent from a phone > On 7. Nov 2017, at 03:22, Daniel Koć wrote: > > 3. What do you think about using OSM hillshading "fork" which could be > editable somehow to follow OSM data (of course it doesn't belong to OSM > database, since it's a raster data, not a vector one)? I’ve

[Talk-ec] Autovias en Ecuador

2017-11-07 Per discussione Horea Meleg
¡Hola a todos! Mientras estábamos mapeando en Ecuador encontramos carreteras mapeadas en OSM como autovías (dual carriageways). De acuerdo con las referencias escritas a continuación: una carretera debe ser mapeada como una autovía cuando hay un separador físico. Pero, en algunos casos,

[Talk-it-trentino] Vertical Innovation Hackathon - November 10 & 11 at NOI Techpark, Bozen-Bolzano

2017-11-07 Per discussione Vertical Innovation Hackathon - IDM Suedtirol / Alto Adige
[Deutscher Text folgt - Versione in Italiano segue] /_*[English version]*_/ Dear developers, designers, data experts and creative people, we are happy to invite you all to the *Vertical Innovation**Hackathon*, which will take place on *November 10th & 11th at the NOI Techpark in via Volta

Re: [OSM-talk] New OSM Quick-Fix service

2017-11-07 Per discussione Frederik Ramm
Hi, On 07.11.2017 07:29, Yuri Astrakhan wrote: > Please keep discussion to constructive suggestions and ideas - they help > us all move forward and reach agreement. I have a general remark about statements like the above, that is not related to your specific tool. Statements like this are aimed