Hi,
Well the original import from many years ago actually reflected the
residential areas instead of the real boundaries. Now there is correct data.
User ted3sco added some boundaries about two years ago and apparently didn't
finish it. Probably this requires a lot of manual work. I can't
;>> majoritatea
> >>> fisierelor sunt formatate binar si contin multe informatii de care nu am
> >>> nevoie (plus extensiile .cpg, .shx, .prj care nu sunt asa usoare de
> >>> deschis
> >>> )
> >>>
> >>> În sâm., 3
Salut Aalexutu,
Sunt deja multe applicații pentru Android care arată viteză maximă legală
bazată pe OSM. De exemplu OsmAnd.
Dar poți să descarci toate date din România de exemplu aici:
http://download.geofabrik.de/europe/romania.html
Michael
Am Samstag, 31. Juli 2021, 20:26:17 CEST schrieb
Salut,
În urmă cu câteva ani noi am făcut directive pentru denumiri. Formatul acesta
este ceva ce noi nu dorim.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Names#Numele_este_doar_numele
Michael
Am Donnerstag, 4. April 2019, 19:55:52 CEST schrieb Janos Rusiczki:
> Salutare listă! :)
>
> De curând
Salut,
E posibil cu „highway=milestone”, dar nu e folosit mult.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Milestones
Două exemple în România sunt aici:
http://www.openstreetmap.org/node/3275258117
http://www.openstreetmap.org/node/2627858647
Michael
Am Samstag, 24. Januar 2015,
Corect este un singur building cu building=yes și niște parte cu
building:part=yes fără tagul building.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:building:part
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Simple_3D_Buildings
Am Montag, 10. November 2014, 21:37:46 schrieb Razvan Radulescu:
Ca sa obtii o
Salut,
Nu e nici o problemă. Ai răspuns deja de două ori. :-)
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-ro/2014-September/003084.html
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-ro/2014-September/003086.html
Toate cele bune,
Michael
Am Dienstag, 30. September 2014, 12:47:26 schrieb
Teoretic se poate găși o greșeală cum aceasta automatic pentru că restricția a
fost „no_left_turn„ dar „to” a fost la dreapta. Osmose [1] pot face așa ceva
dar momantan nu este disponsabil online pentru România. Aici [2] este un
exemplu cu aceeași problemă din Bulgaria. O pagină care
Salut!
Cred că nu sunt multe convenții care sunt specific pentru România. Toată
informația importantă despre tag-uri este aici:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Map_Features
Informația despre denumiri este aici:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Names
În plus și poți vedea cum alți au
Great, I actually said 7, but you are free to come later.
I put it into the calendar:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Calendar
Do we need a reservation or can we just go there?
Am Freitag, 18. Juli 2014, 14:10:09 schrieb Filip Chirita Rares Cristian:
I'm fine for Saturday at 8 as
the other guys from OSM Romania, and also
to meet you...
All the best Michael !
În data de 16 iulie 2014, 22:34, Michael Häckel [via GIS] [hidden
email] http://user/SendEmail.jtp?type=nodenode=5811657i=0 a
scris:
Salut
Salut,
După părerea mea o întâlnire fizică nu este nici o idee rea, chiar dacă nu
este nici un mapping party. După cum vedeți pe calendarul [1] în Germania noi
avem întâlniri lunari la aproximativ 20 de orașe. Din păcate așa ceva nu este
popular în alte țări. De obicei acolo sunt niște clienți
Salut,
Noi am primit imagini noi din satelit de la DigitalGlobe.
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2014-April/069640.html
http://www.digitalglobeblog.com/2014/04/09/mappingtheworldinosm/
Și DigitalGlobe nu are acoperire de toată România dar ei au imagini de niște
regiuni unde bing
Salut,
dacă amândouă sunt de același fel de drum scriem cu ; de exemplu
ref=DN64;DN67
Dacă unul este DN și altul DJ sau DC scriem de exemplu
ref=DN11
reg_ref=DJ103G
sau
ref=DJ282
loc_ref=DC27
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Map_Features#Referin.C8.9Be
Toate cele bune,
Michael
Am
Problema adevărată este că monentan în afară de București limitele comunelor
nu sunt corecte nicăieri. Niște sate au o limită administrativă pe OSM care
este aproximativ identic cu zona residențială. Limitele acestea nu sunt
conform cu realitate. Dar pană când nu avem date mai bune nu putem
Salut,
Folosește pagina
http://polygons.openstreetmap.fr/
și introduce 2367022 pentru județul Constanța.
Toate cele bune,
Michael
Am Montag, 5. August 2013, 12:32:03 schrieb Bogdan Enache:
Salut,
Un incepator aici.
Am inceput de curand sa folosesc si eu Maperitive pentru a converti
cateva
:54 schrieb Eddy Petrișor:
Codul cu pricina era scris de mine, este public și oricine e binevenit
să-l
întreţină. Michael Häckel are acces acolo deja, dar nici el n-a mai
facut
modificări pe cod don decembrie.
http://repo.or.cz/w/osm-ro-tools.git
Eu nu am mai avut
Am Mittwoch, 3. Juli 2013, 12:20:59 schrieb Günter Neustädter:
Nu stiu exemple pentru nume maghiare de strazi corectate, si nici nu stiu
limba maghiara, dar nu cred ca e corect sa se puna pur si simplu strada
inaintea unui nume maghiar de strada - daca sunt nume de persoane probabil
e corect,
:
On 1-Jul-2013 23:34, Michael Häckel wrote:
Aceasta înseamnă că în România mereu name:ro = name?
Într-adevăr nu am găsit multe excepție.
Da, cam asta e ideea. Din cate am vazut, in general se completeaza doar
simplu name, nu si name:ro, exact pentru ca ar fi identice - si
lipsa unui tag
Gata:
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/16760720
Ce facem cu La ... ?
La Cireșu
La Clește
La Fundu Bândei
La Higa
La Om
La Piotroi
La Pîrîul Larg
La Pălărie
La Toacă
La Toante
În plus avem multe vârfuri cu D:
D Aramei
D Babei
D Baicului
D Baltagului
D Berezlogi
D Berindei
D Bisericii
sursă de dată nu se poate folosi extractele de Geofabrik pentru că ei
folosec o frontieră simplificată. Am tăiat România cu osmconvert.
Am Sonntag, 30. Juni 2013, 10:49:55 schrieben Sie:
Da, astea doua sunt corecte asa cum sunt.
On 30.06.2013 10:22, Michael Häckel wrote:
Aici e un exemplu
Salut,
Am scris într-un document ce am hotărât despre denumirea obiectelor.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ro:Nume
Comentarii sunt binevenite.
Michael
___
Talk-ro mailing list
Talk-ro@openstreetmap.org
Am corectat multipolygon-ul. Acum trei săptămâni cineva a corectat o pădure și
stricat pajiștea.
Am Mittwoch, 12. Juni 2013, 23:38:10 schrieb Razvan:
Salut.
Este stricat CLC-ul la sud de Baia de Aries si de DN75. Nu stiu ce ar fi
trebuit sa fie acolo dar lipseste. Poate are timp cineva sa ii
Salut,
Mulțumesc, dar am văzut că Munții Călimani nu sunt corect. Acolo este arătat
doar un traseu al mine care nu este în Munții Călimani. Între Vatra Dornei,
Cârlibaba și Sângeorz Bai sunt Munții Suhard. Acolo lipsesc trei alte traseuri
care sunt arătat aici:
Pentru așa ceva avem Data working group.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Data_working_group
Am Dienstag, 21. Mai 2013, 23:44:28 schrieb alex-map:
Chiar daca nu e de dorit, nu exista vre-o posibilitate pentru a-l bloca pe
sorein?
___
Talk-ro
Cele mai multe telefoane nu are un receptor GPS bun. De obicei antena nu e
bună pentru că și sunt multe alte antene în telefon și uneori ele doar pot
evalua patru sateliți. Software nu poate ajuta aici.
Eu folosesc un Garmin Oregon 450 și sunt mulțumit. Pe câmpie precizie este +/-
3 metri și
Cred că este încă mai complicat. :-)
La Vișeu de Sus am găsit o stradă care are multe variante:
- Strada Prislop
- Str. Prislopului
- Prislopilor
Preferăm nominativ, genitiv singular sau genitiv plural?
Am Samstag, 18. Mai 2013, 22:28:51 schrieb Razvan:
Acum hai sa fim seriosi. Totusi sunt pe
in partea de sus a zonei
si una in partea de jos si nefiind unite nu mai creeaza un
multipoligon.
Problema e ca nu stiu cum sa le unesc in JOSM iar in Potlatch rezulta
un
numar mai mare de 2000 de noduri pe care nu le primeste serverul...
On 26.04.2013 21:21, Michael Häckel wrote:
Am Freitag, 26
Știu cazul acesta deja. Dar trebuie să reparăm manual. Este defect de mare
timp și niște oameni a făcut alte editări care produce conflicte. Uneori
pamântul este arătat și alteori nu. Lângă Timișoara este un caz similar.
landuse într-adăvar este o problemă. Multipoligon-uri sunt foarte mari și
Am Freitag, 26. April 2013, 08:35:16 schrieb Razvan:
Nu cred ca este ok cum spui tu. Eu am propus sa fie atutomat abonati
deoarece in felul acesta daca fac greseli majore vor putea primi mail
prin intermediul discutiei talk-ro si in felul asta afla unde gresesc
daca chiar sunt interesati. Si
Problema este că dacă cineva face un cont nu este clar unde editează. Și în
multe țări este mult discuție care nu este foarte interesantă. De examplu eu
nu am abonat talk-de. În Germania am doar abonat o listă bavareză, dar acolo
de obicei este doar un mail pe lună că întalnim la un restaurant.
Mulțumesc că ești un fan al germani. :-)
Și la noi mult a fost îmbunătățit multe ori. Diferența este doar că mai mult
oameni lucrează pe OSM în Germania decât în România.
Uneori ceva este distrus. Dar de obicei nu este din intenție dar din prostie.
În România doar mă amintesc de un singur caz
Pentru întrebări cum aceasta exist serviciul OWL (beta)
http://owl.apis.dev.openstreetmap.org/
Acolo history este mai clar că pe pagina principală.
Dej este în starea aceasta mai de șapte luni. Este posibil că străzi a fost
sterse din cauza schimbarea licenței și este posibil că nu a fost mai bun
Între timp m-am făcut o hartă din datele veche
http://download.geofabrik.de/osm-before-redaction/europe/
cu OsmAndMapCreator. Acum te pot spune că datele cu licența CC-BY-SA și nu au
avut mai străzi în Dej. Incă este mult de lucru pe OSM.
Am Donnerstag, 4. April 2013, 19:49:31 schrieb Michael
Salut,
Am Dienstag, 22. Januar 2013, 21:02:40 schrieb Cristian Suciava:
Pui pe hartă o clădire. Dar clădirea are şi o curte. Cum o pun pe hartă,
sub ce tag?
Mulţumesc!
Cu un multipolygon:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Multipolygon
Relația are un tag building=yes și wayurile nu au nici
Am Dienstag, 15. Januar 2013, 22:05:35 schrieb Strainu:
În data de 15 ianuarie 2013, 20:28, Dragos Iosub
dragosio...@gmail.com a scris:
Localitate ==unitate
administrativ teritoriala.
Nu e tocmai corect :) UAT = comună, oraș sau municipiu. Satele nu sunt
UAT-uri.
Nu ar fi util un
Salut,
Cineva din regiunea aceasta pot confima că orașul Bruzari există in realitate?
http://www.openstreetmap.org/?lat=44.6236lon=25.9437zoom=14layers=M
Nu am gâsit nici o informatie despre localitatea aceasta în afară de OSM.
Michael
___
Talk-ro
Ok. Problema cu plugin este cunoscut.
http://josm.openstreetmap.de/ticket/8137
A funționat cu reverter plugin.
Am Samstag, 24. November 2012, 19:23:05 schrieb Michael Häckel:
Salut,
Zona rezidențială a Bucureștiului a fost ștersă aici:
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/13950294
Salut,
Zona rezidențială a Bucureștiului a fost ștersă aici:
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/13950294
Am încercat să repar problema dar cred că undelete plugin in JOSM nu
funcționeză correct. Pot restora farmland dar pentru zona rezidențială și un
alt farmland primesc doar drumuru
Am Dienstag, 30. Oktober 2012, 20:36:12 schrieb Eddy Petrișor:
Hmm, interesant, nu luasem în calcul prelucrarea relațiilor.
Cred că e nevoie să fac ceva modificări în cod ca să fie mai flexibile
transformările și să permită anumite restricții, fără a fi nevoie să
modific codul.
Am să mă mai
Am Freitag, 26. Oktober 2012, 23:54:30 schrieb Eddy Petrișor:
OK, văd că consensul e în direcția „fără Vârful”, așa am să implementez.
Evident, nu am să fac modificări în baza de date înainte să dau
anunțuri și am să clarific care vor fi modificările.
Vă țin la curent cu progresul (și
41 matches
Mail list logo