Am Freitag, 26. Oktober 2012, 23:54:30 schrieb Eddy Petrișor:

> OK, văd că consensul e în direcția „fără Vârful”, așa am să implementez.
>
> Evident, nu am să fac modificări în baza de date înainte să dau
> anunțuri și am să clarific care vor fi modificările.
> Vă țin la curent cu progresul (și orice contribuții, chiar și în cod,
> sunt binevenite).

Ce facem cu traseele montane? Acum avem:
Refugiul Lucaciasa - Vârful Toroiaga
Apa Rosie - Vf. Sandru Mare
Slanic Moldova - Culmea Caprioarei - Poiana Stanii - Vf Sandru Mare
Varful Retezat - Șaua Vârful Mare

Variantele sunt: Vârful,  Vf., Vf, Varful

Și avem
Valea Rea - Cabana Pietrele (slab marcat)
dar acolo "valea" este valea râului.

În afacerea aceasta România nu urmează regula internatională în OSM care este
că numele nu este o descriere. Dar înțeleg că cel mai mulți trasee nu au nume.

Michael