Ja, de bushaltes horen niet in de gemeenschappelijke routedelen. Wat ik
zoveel mogelijk wil vermijden is duplicatie van informatie. Dat er in de
'name' de operator, het refnummer, from to en via herhaald wordt, zodat we
zouden weten waarover het gaat, vind 'k niet meer dan normaal. Maar de
segmenten zou 'k zoveel mogelijk gegroepeerd willen zien in logische groepen
die herbruikt kunnen worden. Dat zouden we ook voor de bushaltes moeten
kunnen gedaan krijgen.

Dat er niemand meer meeleest of reageert is op zich niet zo erg, we hebben
toch al overleg tussen 3 personen.

Het probleem met een simpele oplossing (die uiteraard altijd de voorkeur
moet krijgen), is dat het hele gegeven niet simpel is. De manier om dat in
in computernetwerken op te lossen, is door met verschillende lagen te werken
en dat is wat we hier aan het doen zijn.

Jo

Op 15 oktober 2010 15:00 schreef Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende: