De reden waarom ik met child relations was beginnen te werken, was om de
gemeenschappelijke stukken asfalt waar ze over rijden slechts 1 keer te
moeten ingeven.

Door de Bondgenotenlaan van Leuven razen de volgende lijnen:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,284,285,310,315,316,317,333,334,335,337,351,352,358,370,371,372,373,374,380
en 395. Vind je het dan gek dat 'k dat stukje traject in 1 relatie zou
willen gieten en hergebruiken. Op dit moment is er een omleiding (en dat
komt vaker voor). Word er dan echt verwacht van een mapper dat hij 29x2 keer
hetzelfde werk doet om al die omleidingen in te geven? En dat is nog maar
een extreem voorbeeld, maar zo zijn er tientallen, rondom Leuven alleen al.
Misschien hebben ze in grotere steden minder asfalt gemeenschappelijk, maar
dat denk 'k eigenlijk niet. Alle 8x lijnen in Gent rijden van het
Sint-Pietersstation tot aan het Zuid dezelfde route.

Jo

Op 14 oktober 2010 21:57 schreef Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende: