Van: Glenn Plas [mailto:gl...@byte-consult.be]
Verzonden: maandag 21 oktober 2013 10:19
Aan: talk-be@openstreetmap.org
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Newbie : Huis vatten

Wat is het officiele adres ?  Los van wat de historiek is van dit huis ?

Een associatedStreet relatie is net gemaakt voor van die verre huizen toch
te koppelen aan de straat.    Volgens de uitleg van u denk ik dat de
Druysstraat niet officieel is ?  Als dat zo is, verwijderen die handel en
naar de realiteit zetten.

Glenn