Je hebt gelijk dat we niet telkens van manier van taggen moeten veranderen.
Maar omdat we nu al behoorlijk wat ervaring krijgen met al dit soort
problemen, en we binnenkort met de import van Agiv data kunnen beginnen,
vind ik het belangrijk om de huidige manier van mappen te toetsen. Voldoet
ze wel ?
Ik vind het vreemd dat deze vragen niet meer aan bod zijn gekomen bij de
start van de Urbis import.

met vriendelijke groeten