Ahoj,
nepropadej panice. :-)

Mozna jen nemaji tak obsahly zdroj adres jako my.
Mozna vsechy dalsi cast adresy umi dat do polygonu, coz mi nemuzeme.
Jiste nemaji slozitosti c.p. / c.e. / c.o.
Mozna ma cely dum vzdy prave jedno cislo
Mozna nikdo ani zatim nic navic pridavat nechtel.

Ale hlavne si myslim, ze nabobtnavani dat o uzitecne znacky
proste nemuze z principu vadit. Vzdyt to delame porad
kreslenim a zpresnovanim mapy. Podle Moorova zakona
to za rok bude vse z hlediska zpracovani snazsi, ale my nebudeme
mit rychlejsi ruce. Proste cena casu a energie, kterou do projektu
venuji lide, je mnhohonasobne vyssi, nez naklady na hardware,
ktery to zpracovava. Meli by byt radi, ze pridavame data, ktera
maji smysl a jsou relativne presna. Ono zas tak moc protestu nebylo.

Nebudeme tam davat zadne CZ. OK.
Co muzeme vypustit dale? borough/suburb? Umime to polygonem? Ne. Tak to tam
dame.
Mohli bychom vypustit addr:place, kdyz je tam ulice. Ale to se mi tak moc
nechce...
Jinak ma zbytek opodstatneni podle meho nazoru.

Zdravi,
 Dalibor