Ahoj,

Dne So 15. března 2014 03:42:22, Dalibor Jelínek napsal(a):

> Ahoj,
> nepropadej panice. :-)
>
> Mozna jen nemaji tak obsahly zdroj adres jako my.
> Mozna vsechy dalsi cast adresy umi dat do polygonu, coz mi nemuzeme.
> Jiste nemaji slozitosti c.p. / c.e. / c.o.

tohle radši vůbec nepiš, nebo se přijde na to, že housenumber je redundantní.

> Mozna ma cely dum vzdy prave jedno cislo
> Mozna nikdo ani zatim nic navic pridavat nechtel.
>
> Ale hlavne si myslim, ze nabobtnavani dat o uzitecne znacky
> proste nemuze z principu vadit. Vzdyt to delame porad
> kreslenim a zpresnovanim mapy. Podle Moorova zakona
> to za rok bude vse z hlediska zpracovani snazsi, ale my nebudeme
> mit rychlejsi ruce. Proste cena casu a energie, kterou do projektu
> venuji lide, je mnhohonasobne vyssi, nez naklady na hardware,
> ktery to zpracovava. Meli by byt radi, ze pridavame data, ktera
> maji smysl a jsou relativne presna. Ono zas tak moc protestu nebylo.

To je otázka, my ten HW, kromě vlastního, neplatíme a navíc nás to baví, teda
myslím ;-)

> Nebudeme tam davat zadne CZ. OK.
> Co muzeme vypustit dale? borough/suburb? Umime to polygonem? Ne. Tak to tam
> dame.

Umíme to polygonem. Museli bychom tam polygony nahrát, je jich 143, největší
má 1980 bodů. Admin_level 9 je snad volný.? Ale Petrovi se do toho, myslím,
moc nechtělo.

> Mohli bychom vypustit addr:place, kdyz je tam ulice. Ale to se mi tak moc
> nechce...
> Jinak ma zbytek opodstatneni podle meho nazoru.

Tak co tam vlastně dáváme:
- ulice - to snad nikdo nezpochybňuje
-place - to snad může být, i když je ulice. Třeba se to Nominatim či jiný
geocoder časem naučí. BTW: šel by použít Tiger? Má s ním někdo zkušenosti?
Nebo se hodí jen pro USA?
- city - máme polygony
- suburb - polygony dají se dohrát
- country - máme hranice
- postcode - to nikdo moc nezpochybňuje, i když jistě na to dojde ;-). Co vím,
tak seznam PSČ jde minimálně na úroveň ulice, spíš domu - viz třeba ta
Sokolovská. Jestli někde má pošta polygony, no to bych neřešil a PSČ bych
nechal.

Zatímco tady už 4 měsíce tlacháme, tak v OSM chybí 800.000 adres.

--
Petr