Ahoj,
shrnu-li tedy názory ze zahraničí na naše připravované značení adres z
RÚIAN,
tak už vlastně nevím, co si myslím.  ;-)

(Tohle jsem psal, aniž bych zatím četl Petrův nový mail.)

Pro použití borough mluví to, že je jasně popsán jako administrativní dělení
města
a proti suburb pak, že je to v angličtině předměstí.

Naopak, ve skupinách tagging@ a imports@ i na Slovensku to zdá se nevadí,
tvrdí, že suburb ma v OSM jiný význam, tedy prostě měststká část a ne jen
předměstí.
Pak taky tvrdí, že si nemáme vymýšlet (logicky utvořený) tag addr:borough,
ale použít již používaný addr:suburb.

Ukážu-li to na Praze, která je nejsložitější:

Máme k dispozici značky city > borough > suburb > quarter > neighbourhood

Tahle adresa v Praze-Benicích
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/30473977

Má podle tohoto
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/mestskecasti/vyhledej?ob.kod=554782&mp.kod=&sp.
kod=&mc.nazev=&mc.kod=&mcg.sort=UZEMI&search=Vyhledat

obec - Praha
část obce - Benice
městská část - Praha-Benice   celkem 57 městských částí
správní obvod - Praha 22  celkem 22 správních obvodů
městský obvod - Praha 10  celkem 10 městských obvodů

obec = city  máme v addr:city
část obce = quarter = máme vlastně v addr:place, což je dobře, protože pak
můžeme najít dům Libeň 2295
městská část = asi suburb, protože je menší než borough
správní obvod = asi úplně ignorovat, do adresy se nepíše
městský obvod = asi borough, protože je větší než suburb

Takže se zdá, že se asi podřídíme a přece jen budeme městskou část dávat
do suburb. Nemám v té úvaze teď někde chybu?

Co se týče ostatních značek, pak addr:country=CZ a is_in
tedy jasně vypustit a dokonce vymazávat, jsou-li někde.

source:addr=cuzk:ruian
Možná bychom to tam nemuseli dávat, když tam máme "ref:ruian:addr, ne?

Mimochodem, jaké hranice máme v Praze v OSM jako polygony,
kdybychom chtěli něco ještě vypustit. Asi jen katastrální území, že?

Zdraví,
 Dalibor