Tak ještě jedna drobná oprava...

Dne 16.3.2014 19:23, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> Řekl bych, že tohle do adresy nepatří, např. v Praze se sice často píše
> na obálku něco jako "Praha 8", ale to je podle mě na 99% název adresní
> pošty, ne název MČ/MO, a stejně dobře by mělo posloužit i prosté "Praha"
> v kombinaci s PSČ.

Koukám, že zrovna Praha je opravdu speciální případ, protože na webu
CUZK to v "Adresa pro poštovní styk" nějaké číslo za "Praha" zobrazuje:
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/22393439
Ale kdo ví, kde ho bere?

Název adresní pošty to NENÍ:
http://goo.gl/7S36rY
A přitom do tohoto formuláře pro ověření adresy to chce jenom "Praha"
bez čísla.

Co jsem se díval na pár míst v Pardubicích, Ostravě a Brně, tak tam nic
podobného není.

Petr