Am 17.10.2017 um 18:11 schrieb Christian Rogel:

> name:fr <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:name>=* for the vernacular
> French name (needed exclusively off territories of the French Republic,
> especially for French variants like /Londres/ for /London
> <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/London>/ or /Munich/ for /München
> <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/M%C3%BCnchen>/)

Il y a des cas ou le nom INSEE/Cadastre/Fantoir est dans une langue régionale et
il existe aussi une version de ce nom en langue française (voir l'exemple que
j'ai donnée dans mon précédent message dans ce fil). J’ajouterais donc un texte
du genre :

In the case where the official name is a local language name and a version in
french language exists, this name will be put in alt_name (alt_name:fr?)