> när
> har
> än

> meddelar
> och
>
> Detta gäller väl egentligen alla importer, är det någon som har ett
> sådant arbetssätt?

Det finns en hög mer olika övervaknings tjänster/skript, jag vet ingen som
gör att det men borde gå att fixa till något.

Tror inte att det passar för alla imported dok, gränser känns som ett av de
få fallen där den importerade datat inte bör ändras.

> ett
> naturreservat
> när
> kommungränser och

> ganska
>
> Relationer är inte menat att användas för att gruppera, har stört mig
> på de där "NR i X län" grupperna, är det inte bättre att ta bort dom?
>

> För mig är det varken till eller från, har inte sätt någon bra användning
för dem men stör mig inte på dem heller.

--
 Dalkvist