> Gränserna som ligger som CC0 i VIC-natur på NVV, är de geometrier som
> ligger till grund för besluten så "rättare" gränser finns inte.
> /Henrik

För utom när de är fel ;)
Hittade ett exempel (undantag?) där två reservat har gemensam gräns efter
en å men de har använt olika kartmaterial att digitalisera från så
gränserna överlappar med 5-10 m. http://i.imgur.com/Asiu6i1.png Den
markerade linjen är den västra gränsen för reservatet österut

Mattias Dalkvist